مدیرعامل جدید شرکت آبفا کرمان معرفی شد

در آئینی با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار کرمان و جمعی از مسئولین، علیرضا عبدیان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آبفا استان کرمان معرفی و از محمد طاهری مدیرعامل سابق این شرکت تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، مسعود خشائی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این آئین ضمن قدردانی از تلاش های محمد طاهری و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید شرکت آبفا کرمان گفت: اقدامات موثری طی سال های گذشته انجام شده است و در حوزه روستایی ضریب پوشش به 70 درصد می رسد و در این دولت این ضریب را به طور چشمگیری افزایش می دهیم.
وی قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص آبرسانی به 669 روستا را از جمله اقدامات موثر بیان کرد که رفع مشکلات آب در روستاهای کشور را دنبال می کند و افزود: امیدواریم این پروژه ها با سرعت بیشتری مشکلات آب شرب را رفع و مردم را از نعمت آب پایدار بهره مند کنند.
خشائی به دشواری های حوزه آبرسانی در استان کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به پهناور بودن استان ، کار دشوار است و ما در کرمان بالغ بر 25 هزار کیلومتر شبکه توزیع آب داریم و طول خطوط انتقال 9 هزار کیلومتر و حجم مخازن نزدیک به 930 هزار متر مکعب است.
وی تصریح کرد: در حوزه فاضلاب با ورود بخش خصوصی امیدواریم اجرای پروژه ها با سرعت بیشتری دنبال شود و چنانچه به بهره برداری برسد ضریب برخورداری استان به میانگین کشوری نزدیک می شود و مجموعه تمام این خدمات رضایت مندی مردم در استان کرمان را به دنبال خواهد داشت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا