شبکه مشاوران اسلامی بسیج در کرمان راه‌اندازی شد

شبکه مشاوران اسلامی بسیج در کرمان راه‌اندازی شد

معاون اجتماعی سپاه ثارالله کرمان گفت: شبکه مشاوران اسلامی در این استان با افتتاح سه مرکز روانشناسی خانواده در شهرستان‌های کرمان، زرند و بم راه اندازی شد.

سرهنگ مجید ستایش‌نیا روز چهارشنبه در حاشیه همایش دوره توانمندسازی مشاوران بسیج افزود: تشکیل و راه اندازی شکبه مشاوران با حضور افرادی که رشته تحصیلی آنها روانشناسی است و مدرسان حوزه علمیه انجام می شود که با استفاده از تجربه یکدیگر در شهرستان های مختلف خدمات رسانی به عموم مردم را دارند.

وی تاکید کرد: کارشناسان در این مراکز در حوزه خانواده مشاوره های تحصیلی، اعتیاد، تحکیم خانواده تربیت فرزندان و غیره را به عموم شهروندان بویژه اقشار بسیجی ارائه می دهند.

معاون اجتماعی سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: امروز همزمان با سایر نقاط کشور، سه مرکز مشاوره روانشاسی اسلامی در شهرستان های زرند، کرمان و بم راه اندازی شده که به تدریج این مراکز در سایر شهرستان های استان که دارای ظرفیت باشند نیز راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری همایش دوره توانمندسازی مشاوران بسیج اظهار داشت: نخستین همایش مشاوران اسلامی با محوریت معاونت اجتماعی سپاه در حال برگزاری است که ۱۴۰ نفر با فراگیری آموزش های لازم و زیر نظر سازمان روانشناسی کشور مدرک مشاوره را دریافت می کنند.

سرهنگ ستایش نیا تاکید کرد: با توجه به آسیب های اجتماعی و مسائلی که بعضی از خانواده ها با آن درگیر هستند، نیاز به استفاده از کارشناسان روانشناسی با نگرش اسلامی بیش از پیش احساس می شود.

وی ادامه داد: خانواده ها نیز با حضور در این مراکز به صورت رایگان از خدمات مشاوره ای می توانند استفاده کنند و انتظار می رود، این مراکز دوام و قوام خانواده به عنوان مهترین رکن جامعه را افزایش دهند.

دوره توانمندسازی مشاوران بسیج در معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا