سرمربی مس کرمان: ما را از جنگ داخلی خارج کنید

سرمربی مس کرمان: ما را از جنگ داخلی خارج کنید

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه وظیفه دارم صدایم را به گوش مردم، مسئولان استان و شرکت مس برسانم گفت: ما را از جنگ داخلی خارج کنید زیرا این جنگ فقط به تیم آسیب وارد می‌کند. 

به گزارش خبرنگار، فرزاد حسین‌خانی عصر جمعه پس از برتری تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری افزود: می‌طلبد به خاطر هواداران و منفعت تیم، مشکل از هرکسی است کنار برود اما این تیم را گوشت قربانی نکنید.

وی با بیان اینکه در مورد این بازی چیزی نمی توانم بگویم غیر از تبریک به هواداران اظهار داشت: توانستیم سه امتیاز را در خانه نگه داریم که این امتیاز در ادامه مسیر به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: نگرانی خاص خودمان را داریم و به من حق بدهید که از این سه امتیاز زیاد خوشحال نباشم زیرا هواداران ما از خیلی از مسایل شاید مطلع نباشند که ما در چه سختی‌ها و جبهه هایی می‌جنگیم.

وی تصریح کرد: هواداران همواره از ما سوال می‌کنند و می‌گویم مگر من از بازیکن خوب و با کیفیت بدم می‌آید، من هم دنبال بازیکن خوب هستم اما سوال اینجاست که بازیکن خوب را هم من باید جذب کنم؟

حسین‌خانی افزود: آغاز این فصل یک لیست هشت نفره و در نیم فصل دوم ۹ بازیکن را برای جذب شدن به ترکیب تیم، به باشگاه ارائه کردم اما چه اقدام و اراده ای برای تامین خواسته کادر فنی شده است؟

وی ابراز داشت: در شروع فصل درخواست یک دستیار خارجی را داشتیم، اما مگر می‌شود درخواست یک سرمربی را پس از پایان یک نیم فصل آماده کنید و این امر خیلی جالب است.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان ادامه داد: باشگاه می‌گوید که در این خصوص پیگیر است اما پیگیری که جواب ندهد چه فایده ای دارد؟

وی با بیان اینکه به مردم، هواداران مسئولان استان و شرکت مس می‌گویم که ما اسیر یک جنگ داخلی هستیم گفت: اگر مسئولان آستین بالا نزنند و این جنگ داخلی را به نحوی حل و فصل نکنند، این تیم آسیب می‌بیند.

کمبود بازیکن و شرایط مالی تیم مس

وی یادآور شد: با این شرایط مطمئنم که در ادامه مسیر به مشکل می‌خوریم به عنوان مثال ما ۲ بازیکن و یک کمک مربی به تیم آوردیم و مقداری هزینه کردیم اما چگونه است که برای بازی به این مهمی نمی‌توانم از وجود آنان استفاده کنم؟ چه حمایتی شده که تیم از این خریدها بهره ببرد؟

حسین‌خانی عنوان کرد: اگر مبلغ ریالی که باعث شده پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال مس کرمان بسته شود را بدانید خنده دار است؛ مردم، هواداران و مسئول رسانه همه از تیم ما توقع دارند اما شرایط ما را هم درک کنید.

وی تاکید کرد: امروز به خاطر اینکه لیست بازیکنان مس کرمان ۲۰ بازیکن نداشت، سه دروازه ‌بان به لیست اضافه کردم تا لیست کامل شود.
همه به تیم کمک کنند

حسین‌خانی ادامه داد: آیا ما درخواست جذب بازیکن به باشگاه ندادیم؟ آیا بازیکنان را نخواستیم؟ آیا اینها را می‌دانید و توقع رتبه خوب از تیم دارید؟ بیایید همه کمک دهید، من روز نخست دست نیاز به سمت همه شما دراز کردم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بارها اعلام کردم که تیم مس در فرایند تغییر از لیگ دسته یک به لیگ برتر، نیاز به یک همت و اراده همگانی در استان کرمان دارد.

وی افزود: تمام هدف و تلاش همه تیم ها در سال نخست صعود به لیگ برتر، حفظ تیم در لیگ است و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم، اما باید پرسید که در واقع چه کسانی پای کار ایستاده اند و به تیم کمک می کنند؟

حسین‌خانی بیان کرد: از فصل گذشته گفتیم ما کرمانی ها کنار هم باشیم و انسان هایی که به تیم مس ضربه زدند را از این تیم دور کنیم و اراده ای قوی پشت این قضیه بود که سبب صعود ما به لیگ برتر شد.

وی ادامه داد: اما اکنون چه اتفاقی افتاده است که دقیقا مسئولان باشگاه با این افراد ارتباط برقرار می‌کنند و این موضوع جای نگرانی دارد و شک نکنید که این اتفاق به مرور زمان تاثیر خود را بر تیم مس می‌گذارد.

حسین‌خانی گفت: به عنوان سرمربی تیم تلاش کردم، چندین جلسه رفتم، خواهش و تمنا کردم می توانید که از مسئولان باشگاه و هیات مدیره بپرسید، بارها اعلام کردم اگر مشکل من هستم که این کار پیش نمی‌رود، من را در کار تکمیل سازی این تیم، رد کنید.

وی یادآور شد: این تیم متعلق مردم استان کرمان است ، به هیچ شخصی تعلق ندارد و جای تسویه حساب خصومت های شخصی نیست چون من باید به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پاسخگو باشم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: اگر می‌بینید حرف های درون خانواده را می‌زنم چون گره در کار افتاده و در واقع دیگر نمی‌توان سکوت کرد.

وی گفت: هر خبری ۱۰دقیقه پس از هر جلسه فنی در فضای مجازی منتشر می‌شود، شما ببینید که چقدر اوضاع به هم ریخته و کجای کار قرار داریم.

حسین‌خانی تصریح کرد: برخی رسانه ها با فشار بر سرمربی و مدیرعامل باشگاه سال‌ها در صعود تیم به لیگ برتر اخلال ایجاد کردند.

تیم فوتبال مس کرمان در هفته ۱۶ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با ۲ گل عارف رستمی بر نفت مسجد سلیمان غلبه کرد و توانست ۱۴ امتیازی شود تا جایگاه خود را در رتبه چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس تثبیت کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا