سرمربی مس رفسنجان: فوتبال خوب را در دریای مشکلات ارائه کردیم

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه این تیم در دریایی از مشکلات این فوتبال خوب را ارائه می‌کند، گفت: مگر می شود پنجره نقل و انتقالات تیمی ۱۰ ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات نیم فصل باز شود؟

به گزارش خبرنگار، محمد ربیعی عصر جمعه در نشست خبری پس از دیدار دوتیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور افزود: بازی تیم فوتبال گل گهر سیرجان سبک دارد و در مسیر پیشرفت و قطب شدن گام برمی دارد.

وی ادامه داد: مس رفسنجان در بسیاری از ساختارها عقب تر از گل گهر است اما می توانیم ساختارسازی کنیم و اگر درگیر مشکلات عدیده ای نبودیم، سکوت می کنیم و تا جایی ممکن است مشکلات را مطرح نمی کنیم.

وی اظهار داشت: بیایید بگویید تیم فوتبال مس رفسنجان با دست خالی تر نسبت به گل گهر می توانست امروز در سیرجان پیروز میدان باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بیایید بگویید برای شیمبا مهاجم مس رفسنجان چه اتفاقی افتاده است؟ او از ناحیه زانو در این بازی دچار آسیب دیدگی شده است.

وی ابراز داشت: بگویید چقدر تیم های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان امروز خوب بازی کردند و استان کرمان به داشتن چنین تیم هایی به خود ببالد زیرا این تیم ها می توانند این فوتبال ناب را برای کشور به وجود بیاورند.

کرمان برای داشتن چنین فوتبالی به خود ببالد

ربیعی اضافه کرد: افتخار می کنیم که استان کرمان سه تیم در لیگ برتر فوتبال کشور دارد در حالی که برخی استان ها تیمی ندارند و در راس آن امیر قلعه نوعی سرمربی تیم گل گهر سیرجان، فرزاد حسین خانی در مس کرمان و من در مس رفسنجان قرار دارند.

وی در خصوص بومی سازی گفت: تا جایی بتوانیم از بازیکنان بومی استفاده می کنم و امروز تیم گل گهر حمید گلزاری را به عنوان بازیکن بومی در اختیار داشت و ما فرشید باقری را در زمین داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان یادآور شد: دو پنالتی مهرز برای مس رفسنجان در دور رفت مقابل گل گهر سیرجان نگرفتند و در مورد داوری بازی امروز نیز کارشناسان باید نظر بدهند و به نظر من اتفاق خاصی نیفتاد و داور هم توانست این بازی سنگین را کنترل کند.

وی ابراز داشت: گل گهر تیم خوبی است و امیدوارم زمانی این تیم را ببریم، برخی از بازی ها می توانستیم پیروز باشیم و موقعیت های خوبی خلق کردیم.

بازی مس رفسنجان و گل گهر سیرجان سراسر موقعیت بود

ربیعی در خصوص این بازی نیز گفت: این چندمین بازی زیبای گل گهر و مس رفسنجان است که سراسر موقعیت هایی برای دوتیم داشت، فوتبال خوبی برابر تیم خوب و پرمهره گل گهر ارائه کردیم اما فقط یک دقیقه برای پیروزی در این بازی کم آوردیم.

وی با بیان اینکه زمانی که جلو بودیم موقعیت های خوبی به دست آوردیم و از ضدحملات استفاده نکردیم عنوان کرد: فشار بازی باعث تساوی این بازی شد اما هرکسی این مسابقه را تماشا کرد، از آن لذت برد.

حامد لک مصدوم بود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به وقت تلف کردن دروازه بان مس گفت: حامد لک در دقایق پایانی و انتهای بازی مصدوم شده بود و درخواست تعویض داشت و مصدوم بود اما این را بدانید که تیم من اهل وقت تلف کردن نیست و در واقع از این کارها بلد نیست.

وی با اشاره به مشاهده فوتبال بسیار زیبا در این مسابقه افزود: ابتدای بازی کفش رامتین سلیمان زاده مشکل داشت و ۱۰ دقیقه نخست دوبار به عنوان مدافع میانی ما زمین خورد و فقط یکبار به حامد لک گفتم که برای تعویض کفش این بازیکن، به زمین بیفتد.

ربیعی پس از اصرار خبرنگار به اتلاف زمان بازی توسط دروازه بان رفسنجانی ها تصریح کرد: مربی نیستم در نشست خبری عصبانی شوم، چهار سال در استان کرمان مربیگری کردم و شما اگر بازی دور رفت دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان را ببینید، محسن فروزان چهار بار به زمین افتاد اما یک نفر از خبرنگاران رفسنجانی به این موضوع اعتراض نکرد و نپرسید که چرا این بازیکن به زمین می افتاد.

دو تیم فوتبال گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا سهم هر تیم فقط یک امتیاز از دربی استان کرمان باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا