سخنگوی شورای نگهبان:

طبق قانون اساسی باید ظرف ۵۰ روز انتخابات برای تعیین رئیس‌جمهور بعدی فراهم شود

طحان نظیف گفت: شورایی متشکل از روسای قوا و معاون اول رئیس‌جمهور باید تشکیل شود تا ترتیبی را اتخاذ کنند که ظرف ۵۰ روز رئیس‌جمهور انتخاب شود.

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره پیش بینی‌های قانون اساسی در خصوص زمان فوت رئیس جمهور گفت: قانون اساسی پیش‌بینی‌های لازم را برای این شرایط داشته است.

وی اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی با موافقت مقام معظم رهبری، معاون اول رئیس‌جمهور اختیارات و مسئولیت‌های رئیس جمهور را برعهده خواهد داشت همچنین شورایی متشکل از روسای قوه مقننه و قوه قضاییه و معاون اول رئیس‌جمهور باید تشکیل شود تا ترتیبی را اتخاذ کنند که ظرف ۵۰ روز رئیس‌جمهور انتخاب شود.

سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: همان‌طور رهبر انقلاب در روز گذشته فرمودند هیچ خللی از لحاظ ترتیبات قانونی کشور وجد ندارد امور بر مدار قانون طبق آنچه که در قوانین پیش‌بینی شده پیگیری خواهد شد و هیچ خللی در امور مردم و کشور صورت نمی‌پذیرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا