زادگاه شهید سلیمانی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

زادگاه شهید سلیمانی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

کرمان – ایرنا – روزهای اسفند درحالی از نیمه گذشته اند که دیار کریمان، زادگاه شهید سلیمانی که حالا زائران گلزار شهدای آن نیز به گردشگران قبلی اش اضافه شده، در حال تمهید مقدمات و آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ثبت حضور افزون بر یکصدهزار نفر از خارج از استان کرمان در دیماه امسال همزمان با سالگرد شهادت سردار دل ها درحالی بود که دیار کریمان با بیشترین آثار ثبت جهانی و زیبایی های بدیع و منحصر به فرد خود، از جمله مقاصد مهم گردشگری در کشور و جهان به شمار می رفته است.

کرمان را سرزمین زیبایی هایی که جمع آنها در کنار یکدیگر در کمتر جایی ممکن است، می شناسند؛ شما در استان کرمان تنها با فاصله چند کیلومتر از داغ ترین نقطه جهان در کویر لویت واقع در منطقه شهداد و کلوت های زیبایش، مناطق برفگیر و آبشارهایی را دارید که حرف های زیادی برای گفتن و تصاویر بدیعی برای دیدن دارند.

در شرایطی که امسال بعد از فروکش کردن کرونا، همه در فکر توسعه مسافرت های نوروزی هستند، استان کرمان نیز مانند دیگر استان ها در حال تمهید استان برای میزبانی از مسافران نوروز و اسکان آنان به سر می برد و نخستین نشست قرارگاه نوروزی پلیس در استان نیز روز شنبه به همین منظور با حضور سکاندار این دیار برگزار شد.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این نشست با اشاره به افزایش شمار مسافرت ها به این استان به سبب حضور هموطنان در مزار مطهر سردار دل ها گفت: کرمان از هر نظر مهیای پذیرایی از مهمانان نوروزی شده است.

آنطور که نیروی انتظامی سخنان استاندار را در این نشست که با حضور مدیران سایر بخش های خدماتی و امدادی برگزار شده، اطلاع رسانی کرده، وی افزوده است: در این زمینه برای میزبانی از مسافران اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی لازم اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: در حال انجام اقداماتی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی هستیم که تصاویر دوربین های مورد استفاده تمامی معابر و نهادها نیز تحت رصد پلیس قرار بگیرد.

استاندار کرمان با اشاره به تلاش مضاعف پلیس، راهداری و دیگر نهادهای مربوطه برای بهسازی و رفع مشکل معطلی خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی مرصاد تا پیش از آغار سفرهای نوروزی تصریح کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری از تشکیل صف های طولانی خودرو در این ورودی مهم استان ( مسیر ارتباطی کرمان با مناطق شرقی کشور) با تلاش کارشناسان انتظامی و سازمان های متولی امر ترافیک در دست انجام است.

وی افزود: تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در ایام پایان سال و نوروز مورد تاکید است تا حوادث رانندگی کاهش یابند.

تاکید بر همراهی مردم با پلیس در طرح های نوروزی

فداکار همچنین با تاکید بر تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در ایام پایان سال و نوروز گفت: از عموم هموطنان می خواهیم پلیس را طرح های نظم و امنیت این ایام همراهی و از سوانح جاده ای پیشگیری کنند.

وی بیان داشت: امسال نیز شاهد هستیم مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۲ با جدیت شروع به فعالیت کرده است.

استاندار کرمان همچنین با تاکید بر همراهی و هم افزایی همه سازمان ها با پلیس افزود: موضوعی که بیش از هر چیز در شعار امسال پلیس مورد تاکید قرار گرفته رقم خوردن نوروزی متفاوت است و این خود مردم هستند که می توانند با رعایت مقررات و خودمراقبتی های لازم به تحقق این شعار محوری کمک کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا