رییس بنیاد مسکن قلعه‌گنج: ۵۵۰ پرونده تسهیلات مسکن به بانک‌های این شهرستان ارسال شد

رییس بنیاد مسکن قلعه‌گنج: ۵۵۰ پرونده تسهیلات مسکن به بانک‌های این شهرستان ارسال شد

رییس بنیاد مسکن قلعه‌گنج گفت: ۵۵۰ پرونده به منظور پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی به سه شعبه بانک‌های ملی، صادرات و کشاورزی این شهرستان ارسال شده و در حال پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان است.

امان الله شهریاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارافزود: از پرونده های ارسال شده به بانک های قلعه گنج ۲۰۰ پرونده به بانک صادرات این شهرستان معرفی شده که در ۷۸ پرونده ضامن گیری انجام شده و تسهیلات مسکن متقاضیان در حال پرداخت است.

وی اظهار داشت: در بانک صادارت ضمانت پرونده ها به صورت زنجیره ای و متشکل از گروه سه نفره از متقاضیان است که ضمانت یکدیگر را بر عهده خواهند داشت و به همراه ارائه سفته انجام می شود.

شهریاری ادامه داد: همچنین تعداد ۱۰۰ فقره پرونده متمم برای خانوارهایی که قبلا تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن را دریافت کرده بودند در قلعه گنج به منظور دریافت ۱۰۰ میلیون تومان دیگر تشکیل و بعد از ضمانت گیری تسهیلات واگذار شده است.

وی اضافه کرد: سهمیه ۱۰۰ فقره پرونده تسهیلات مسکن در بانک کشاورزی قلعه گنج نیز موجود است که ۶۰ پرونده تاکنون به بانک معرفی شده و ضمانت این پرونده ها در بانک کشاورزی به شیوه ضمانت کارمندی، ضمانت پروانه بهره برداری چاه موتور پمپ کشاورزی، پروانه کسب صنفی فروشگاه های فعال و حساب یارانه متقاضیان در حال انجام است.

شهریاری یادآور شد: در بانک ملی فعلا سهمیه پرداخت ۱۵۰ فقره تسهیلات متمم مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی برای خانوارهایی که قبلا تسهیلات آنان ۱۰۰ میلیون تومان بوده و نیمه تمام مانده افزوده خواهد شد.

تسهیلات مسکن روستایی و شهری در شهرستان قلعه گنج به میزان ۲۰۰ میلیون تومان با سود پنج درصد برای احداث یک واحد ۵۰ متری در نظر گرفته شده است.

قلعه گنج در ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان واقع شده و از مناطق کمتر برخوردار است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا