دکتر پورابراهیمی مطرح کرد: تا زمانی که بنده بعنوان نماینده مردم کرمان و راور هستم اجازه نخواهم دادیک متر از شهرستان کرمان و دهستان گروه بخش راین به جای دیگر واگذار شود

🔹نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام یکی از نمایندگان برای الحاق دهستان گروه از توابع بخش راین به شهرستان همجوار گفت: دهستان گروه و بخش راین با همه مناطق و روستاهای اطراف جزو حوزه انتخابیه شهرستان کرمان هستند و یک متر از این فضا به شهرستان دیگر متعلق نخواهد بود و این موضوع اساسا هیچ مبنای اجرایی ندارد.

🔹اخیرا در حوزه رسانه ای و فضای مجازی خبرهایی مبنی بر پیگیری یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ارتباط با جدا شدن بخشی از مناطق جنوبی شهر راین و الحاق آن به شهرستان مجاور مطرح شده که با توجه به اهمیت موضوع و حساسیتی که در مدیریت حوزه انتخابیه مطرح هست اینجانب به این موضوع ورود کردم.

🔹حوزه های انتخابیه و مناطق شهرستان کرمان کاملا مشخص است و راین یکی از بخش های بسیار مهم شهرستان کرمان است و مناطق شمالی و جنوبی آن مردمی مومن، متدین، فعال و موثر دارد و از ظرفیت های خوبی در توسعه های کشاورزی معدنی و گردشگری برخوردار است

🔹بنابراین این شهر و روستاها و مناطق مرتبط با این شهر همه یکپارچه و در محدوده مشخص جزو حوزه انتخابیه شهرستان کرمان است لذا طرح موضوع الحاق بخشی از راین به شهرستان دیگر مورد انتقاد جدی است.

🔹با پیگیری انجام شده متوجه شدیم اشتباهی از طرف یکی از نمایندگان صورت گرفته و ایشان هم با توجه به نگاه منطقه ای خود به این موضوع ورود کردند که از نظر ما اصلا قابل قبول نیست.

🔹جلسه ای که با نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گذاشته شد ایشان مطرح کرد از طرف ما هیچ پیگیری انجام نشده اگر جلساتی هم گذاشته شده متنفی است لذا اساس این بحث از نظر ما منتفی است و منطقه گروه و شهر راین با همه مناطق و روستاهای اطراف جزو حوزه انتخابیه شهرستان کرمان هستند و یک متر از این فضا به شهرستان دیگر متعلق نخواهد بود و این موضوع اساسا هیچ مبنای اجرایی ندارد.

🔹موضع صریح ما این است شهرستان کرمان و دهستان گروه راین به جای دیگر واگذار نخواهد شد زیر تا زمانی بنده به عنوان نماینده مردم کردمان و راور در مجلس شورای اسلامی هستم اجازه این کار را نخواهم داد.

🔹با تمام وجود در کنار مردمی که به بنده رای داده اند خواهم بود و حوزه های دیگر در صورت داشتن مشکل می توانند موانع را از طریق طریق حوزه خود بر طرف کنند و حل مشکلات مناطق دیگر ارتباطی به گروه و جنوب راین نخواهد داشت و این موضع صریح بنده است و هیچ اتفاقی در الحاق حتی یک متر از دهستان گروه و راین به حوزه دیگر نه وجود دارد نه امکان پذیر است و نه ما اجازه خواهیم داد و این موضوع از نظر ما کاملا منتفی است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا