در نشست تخصصی حفاظت از حریق ساختمان‌های بلند‌مرتبه کرمان تاکید شد:


لزوم تجهیز ساختمان‌های بلند‌مرتبه به سیستم اعلام و اطفای حریق

در نشست تخصصی حفاظت از حریق ساختمان‌های بلند‌مرتبه کرمان، بر تعیین تکلیف‌ سیستم اعلام و اطفای حریق و لزوم صدور اخطارهای لازم برای ساختمان‌های ناایمن و عدم صدور پایان‌کار برای ساختمان‌هایی که موارد ایمنی را رعایت نکرده‌اند، تاکید شد.
به گزارش کرمان‌آنلاین، معاون شهرسازی و معماری شهردار کرمان، در این نشست، با اشاره به حادثه متروپل و اینکه بررسی ایمنی ساختمان‌ها در کشور شرایط ویژه‌ای پیدا کرده است، افزود: این موضوع در شهر کرمان سالها مدنظر قرار گرفته و دستورالعمل‌های خاصی در زمینه ایمنی تدوین شده است و برای پیشرفت در کار نیازمند کسب تجربه هستیم… .

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا