درمصاحبه باخبرنگار تشریح شد

دلایل جدایی بازیکن کلمبیایی مس کرمان و باقی قضایا

دلایل جدایی بازیکن کلمبیایی مس کرمان و باقی قضایا

«لاری آنجلو» بازیکن کلمبیایی تیم فوتبال مس کرمان کمتر از یک ماه پس از انعقاد قرارداد با نارنجی پوشان کرمانی از ترکیب این تیم جدا شد و این در حالی است که مسئولان تیم، علت این جدایی را عمل نکردن مس به تعهدات مالی خود اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار، آنجلو هافبک ۲۷ ساله اهل کشور کلمبیا است که به عنوان دومین خرید خارجی مس کرمان (پس از بورای گینه ای) محسوب می شود اما او کمتر از یک ماه پس از بستن قرارداد با کرمانی‌ها از ترکیب این تیم جدا شد و جدایی این بازیکن در شرایطی صورت گرفته که حتی کارت ICT (مجوز فعالیت) این بازیکن هم صادر شده بود.

این بازیکن در شرایطی به تیم مس کرمان اضافه شده بود که این تیم نخستین سال حضور مجدد خود در لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه می کند و عمدتا با بازیکنان بومی و لیگ یکی خود در رقابت های لیگ برتر حضور یافته است؛ این موضوع از سوی برخی کارشناسان اینطور تعبیر و تحلیل شده که شرکت ملی مس با کمترین پشتیبانی و هزینه، کرمانی ها را راهی این دوره از مسابقات کرده است.

با توجه به کاهش حمایت ها از این تیم لیگ برتری، مسی های کرمان پیش از تعطیلات فیفا دی در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند و حالا بسیاری از کارشناسان معتقدند با توجه به سطح بازی های لیگ برتر، اگر کرمانی ها می خواهند در این لیگ ماندگار باشند، بایستی ترکیب خود را تقویت کنند، در همین راستا کادر فنی تیم تصمیم به جذب ۲ بازیکن خارجی به نام های بورای گینه ای و آنجلو کلمبیایی در این تعطیلات گرفتند.

آنطور که منابع خبری از تمرینات نارنجی پوشان کرمانی خبر می دهند باشگاه مس کرمان هنوز به تعهدات خود در خصوص پیش پرداخت بازیکنان خارجی این تیم عمل نکرده و حتی تعطیل شدن تمرینات این تیم طی روزهای گذشته نیز نتوانسته سبب حمایت شرکت ملی مس از این تیم لیگ برتری فوتبال استان شود.

آنگونه که اعلام شده بسیاری از بازیکنان مس کرمان از وضعیت مالی باشگاه به علت حمایت ضعیف مالی امسال شرکت ملی مس، گلایه دارند و حالا این مشکل پس از اعتصاب اخیر و تعطیل شدن تمرینات این تیم علنی و در مرحله بعدی سبب جدایی بازیکن کلمبیایی این تیم نیز شده است؛ بازیکنی که بسیاری معتقدند یکی از خریدهای خوب این فصل کرمانی ها بوده است.

اعضای تیم مس کرمان اعلام می کنند بندهایی در قرارداد این بازیکن بوده که باشگاه نتوانسته در موعد مقرر به آن عمل کند و همین امر زمینه جدایی این بازیکن خارجی از ترکیب کرمانی ها را فراهم کرده است.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توافقی با باشگاه صورت گرفته بود که عمل نکردن به این تعهدات سبب جدایی این بازیکن کلمبیایی از ترکیب کرمانی ها شد.

حجت جهرمی افزود: این بازیکن تاریخی اعلام کرد که مشکل مالی اش باید حل شود اما باشگاه به علت برخی محدودیت ها، در آن مقطع نتوانست به تعهدات خود عمل کند لذا این بازیکن درخواست فسخ قرارداد ارائه داد.

وی عنوان کرد: مشکل این بازیکن به خاطر مسائل مالی بوده است.

جهرمی در پاسخ به این پرسش که وضعیت بازیکن گینه ای مس کرمان به چه صورت است و آیا مشکلات مالی باشگاه های زیرمجموعه شرکت ملی مس باعث جدایی او هم می شود؟ پاسخ داد: این بازیکن نیز مشکلاتی مالی دارد اما انعطاف پذیری این بازیکن بیشتر و تا این لحظه در کرمان مانده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره چرایی مشکل مالی ادامه داد: باشگاه اعلام می کند شرکت مس باید منابع مالی به باشگاه تزریق کند اما هنوز این منابع به باشگاه وارد نشده است.

حمایت ضعیف امسال شرکت ملی مس از باشگاه های زیرمجموعه این شرکت در استان کرمان در حالیست که عمده این باشگاه ها با این مسایل دست و پنجه نرم می کنند.

امروز نیز روابط عمومی باشگاه مس شهربابک با انتشار تصویری از تمرینات این تیم، از پایان یافتن اعتصاب و تعطیلی پنج روزه تمرینات این تیم خبر داد. علت اعتصاب بازیکنان این تیم نیز به واسطه مسایل و مشکلات مالی باشگاه بوده است.

بیش از ۹۰ درصد تولیدات و درآمدهای شرکت ملی مس از صنایع و معادن فعال در استان کرمان است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا