اولین کاندیدای زن انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

الهیان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کاندیدا شد.

زهره الهیان نماینده ادوار مجلس نخستین داوطلب زن انتخابات ریاست جمهوری است که امروز با حضور در وزارت کشور، در رقابت‌های انتخاباتی نام نویسی کرد.

الهیان: در دولت من باید آزادی‌های سیاسی و اجتماعی قدر دانسته شوند

زهره الهیان، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری بعد از ثبت‌نام با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ایران اسلامی در دوره‌های مختلف فراز و نشیب‌های مختلفی را طی کرده است، اما در این دوره به دستاورد‌های جمهوری اسلامی افتخار می‌کنم.

او افزود: در شرایط موجود این اقتدار را که اوج آن در وعده صادق بود را به برکت خون شهدا و حضور رهبری داریم. برای ارائه راه‌حل‌های جدید و برای حل چالش‌ها آمدم.

الهیان متذکر شد: شعار بنده دولت سالم، جامعه سالم و اقتصاد سالم است. شفافیت، مبارزه با فساد و پیشگیری از آن در دولت سالم به عنوان اصل اساسی مطرح است. دولت سالم نباید خود را متصدی همه امور بداند بلکه باید از ظرفیت جوانان استفاده کند و از این طریق نسخه جدیدی از حکمرانی را ارائه کند. 

او تصریح کرد: در گام دوم انقلاب گروه‌های مردمی هستند که می‌توانند بهتر از خود مردم امور را در دست بگیرند. باید ارزش ذخایر عظیم انسانی و نخبگان دانسته شود و دولت برای آنها برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی ادامه داد: در دولت من باید آزادی‌های سیاسی و اجتماعی قدر دانسته شوند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا