اولین جلسه ستاد انتخابات استان کرمان برگزار شد

اولین جلسه ستاد انتخابات استان با موضوع چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

رحمان جلالی گفت: از روز گذشته با دستور وزیر کشور فرایند برگزاری انتخابات در کشور آغاز شد. 

وی افزود: فرایند انتخابات در یک دوره ۳۰ روزه انجام و بر اساس آن از دهم خرداد ماه ثبت نام داوطلبان در محل وزارت کشور از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ انجام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در ادامه گفت:  از ۱۵ خرداد فرایند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انجام و در تاریخ بیست و دوم خرداد اسامی نامزد‌های نهایی برای حضور در انتخابات اعلام می‌شود. 

وی گفت : داوطلبان نهایی از بیست و سوم خرداد تا ششم تیر ماه فرصت برای تبلیغات دارند و در روز هشتم تیر ماه هم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و در صورت نیاز دور دوم انتخابات در تاریخ پانزدهم تیر ماه انجام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: کمیته‌های لازم در استان کرمان تشکیل شده‌اند و چهار شاخص اصلی مد نظر مقام معظم رهبری یعنی سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت سرلوحه امور در ستاد انتخابات استان کرمان می‌باشند.

وی گفت: برای مشارکت مردم نیز قرارگاه جهاد تبیین و قرارگاه رسانه‌ای استان فعال شده‌اند و خوشبختانه همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات در ۲۴۳۸ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا