امضای تفاهم نامه مشترک بین استانداری کرمان و وزارت تعاون

تفاهم نامه همکاری مشترک کهکشان تعاون امروز به امضای معاون تعاون وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی و استاندار کرمان رسید.

 در این دیدار مهدی مسکنی گفت: استان کرمان با بهره‌گیری از ظرفیت ۵۴۰۰ تعاونی فعال، نقش جدی در حوزه کسب و کار تعاون محور بازی می‌کند و در حوزه صادرات محصولات تولیدی تعاونی‌ها جزو استان‌های برتر کشور است.
مسکنی با بیان اینکه ۲۰۸ تعاونی در کرمان با موضوع صنایع دستی فعال است افزود: طرحی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان کهکشان تعاون فعال شده و با توجه به ظرفیت‌های هر استان فعالیت می‌کند
وی افزود: استان کرمان از نظر صنایع دستی ظرفیت‌های خوبی دارد در طرح کهکشان تعاون تلاش می‌شود از چرخه تامین تا فروش محصولات صنایع دستی از تعاونی‌های استان کرمان حمایت شود.
وی خدمت رسانی در حوزه تامین مواد اولیه و بازاریابی و فروش محصولات را از جمله این حمایت‌ها عنوان کرد.
در این نشست استاندار کرمان برای به ثمر نشستن این طرح در استان قول مساعد داد.
آقای فداکار گفت استان ظرفیت‌های خود را این حوزه به کار خواهد گرفت تا تعاونی‌ها بتوانند بهترین نتیجه را در حوزه صنایع دستی داشته باشند.
مصباح مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این دیدار با بیان اینکه استان کرمان ۵ درصد سهم تعاونی‌های کشور را به خود اختصاص داده که بیش از میانگین کشوری است پرداخت تسهیلات بلاعوض با هدف احیای تعاونی‌ها و اختصاص بودجه جهت آموزش کسب و کار از جمله دو اقدام مهم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان عنوان کرد.
امروز همچنین در ادامه سفر معاون تعاون وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی بخش سی تی اسکن ۱۶ اسلایس شرکت تعاونی خدمات بهداشتی درمانی بیمارستان نیمه شعبان کرمان به بهره‌برداری رسید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا