افتتاح اکوکمپ گردشگری ستاره لوت در روستای ملک آباد شهداد

اکوکمپ گردشگری ستاره لوت با ۴۷ کمپ گردشگری با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان با حضور مسئولان استان کرمان در روستای ملک آباد شهداد افتتاح شد. در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ولادت امام علی (ع) اکو کمپ گردشگری ستاره لوت صبح امروز با حضور محمدمهدی فداکار؛ استاندار کرمان، محمدرضا پورابراهیمی؛ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نمک شناس؛ معاون مالی شرکت هواپیمایی ماهان در روستای ملک آباد شهداد افتتاح شد.

محمدمهدی فداکار؛ استاندار کرمان در حاشیه افتتاح این اکوکمپ با اشاره به اینکه ظرفیت‌های گردشگری زیادی در استان کرمان وجود دارد، افزود: متاسفانه بخش گردشگری در استان مغفول مانده است و این ظرفیت باید معرفی و به آن توجه شود.

وی گفت: در همین راستا پیگیر ساخت هتل در کرمان هستیم و برخی شرکت‌ها و سرمایه‌گذارها برای ساخت هتل اعلام آمادگی کرده‌اند که این برنامه در مرحله واگذاری زمین است.استاندار کرمان به اکوکمپ گردشگری هم اشاره کرد و افزود: امروز یک مجموعه اقامتی پنج ستاره در دل کویر لوت و در روستای ملک‌آباد شهداد افتتاح می‌شود که یک ظرفیت بسیار بزرگ است.

فدارکار با اشاره به اینکه این پروژه یک طرح گردشگری منحصر به فرد است، بیان کرد: این پروژه تراز گردشگری استان کرمان را ارتقا داده و می‌تواند به یک الگو تبدیل شود.محمدرضا پورابراهیمی؛ رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک ولادت با سعادت امام علی (ع)، گفت: توسعه اقتصادی استان با نگاه استفاده از همه ظرفیت‌ها را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش شده در حوزه‌های مختلف زنجیره ارزش افزوده تعریف شود، افزود: در بخش شهداد بحث گردشگری توسعه خوبی داشته است و پیشنهاد داریم مسیر گردشگری با اتصال چند نقطه به هم از جمله آبگرم منطقه جوشان تکمیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه گردشگری آبگرم جوشان در حال مطالعه است و به‌زودی وارد مرحله عملیاتی می‌شود، گفت: در حال حاضر استفاده از این ظرفیت در حد حداقل‌هاست، اما باید توسعه پیدا کند.

پورابراهیمی با بیان اینکه مسیر جاده‌ای روستایی در منطقه روستاهای گودیز بعد از شهداد و روستای هشتادان به سمت اندوهجرد باید آسفالت شود، افزود: طول این دو مسیر 8 و 18 کیلومتر است و این مسیرها در توسعه گردشگری منطقه بسیار اثرگذار اکو کمپ گردشگری ستاره لوت از سری پروژه‌های قابل افتتاح استان کرمان در دهه فجر با اعتبار 400 میلیارد تومان است که در روستای ملک آباد شهداد افتتاح شد. عملیات اجرایی این پروژه گردشگری کویر لوت از سال 1397 آغاز شده و در آن 47 کمپ گردشگری ساخته شده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا