اعضای باند سرقت طلا از بانوان کهنسال کرمانی دستگیر شدند

معاون عملیات پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان طلا از بانوان کهنسال کرمانی و کشف ۱۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محسن محسنی فرد گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی طلا از بانوان کهنسال در سطح شهرستان کرمان، پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستور کاری کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: طبق تحقیقات میدانی به این روش که سارقان با چهره آراسته و مذهبی با استفاده از یک دستگاه خودرو ضمن پرسه زنی در مجاورت مساجد و اماکن متبرکه، اقدام به شناسایی بانوان کهنسال دارای طلا و زیور آلات به عنوان سوژه می‌کردند.

معاون عملیات پلیس آگاهی فراجا افزود: این افراد شیاد به بهانه کمک به افراد نیازمند و سپس جلب اعتماد و متعاقباً با این عنوان که قصد خرید طلا را دارند با استفاده از شیوه و شگرد‌های مختلف همه زیورآلات را قبل از باخبر شدن مال باخته به سرقت برده و متواری می‌شدند.

وی با اشاره به اظهارات مال باختگان و شاهدان عینی، تصریح کرد: در ادامه با اعزام گشت‌های پلیس آگاهی به محدوده مورد تردد احتمالی سارقان، خودروی پژو متهمان مشاهده و بلافاصله با اقدامات فنی محل اختفای آنان در دو محله مختلف شناسایی شد.

سرهنگ محسنی فر با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی کارآگاهان سارقان در دو عملیات جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: طبق استعلامات انجام شده این ۳ سارق حرفه‌ای (۲ مرد و یک زن) دارای سابقه کیفری بودند که در بازجویی‌های انجام شده به کار خود اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: اعضای این باند سارق طبق مستندات و همچنین با بهره گیری از روش‌های نوین بازجویی تاکنون به ۱۷ فقره سرقت از بانوان سالمند به ارزش ریالی بیش از ۷۰ میلیارد ریال اقرار کرده اند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا