احصاء ۲۰۰ پروژه سرمایه‌گذاری در استان کرمان

◀️ انجام مراحل اولیه تدوین اطلس سرمایه‌گذاری استان

سر پرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: ۲۰۰ پروژه سرمایه‌گذاری در استان استخراج شده که مبالغ، راه‌ها، نرخ بازدهی و مزیت‌های رقابتی آنها مشخص است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، همایش دو روزه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان عصر امروز ۲۲ تیر ماه با حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی، سرمایه‌گذاران و مدیران ‌عامل شرکت‌های صنعتی و معدنی استان در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری‌های پیشرفته(هایتک) افتتاح شد.
حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در این همایش گفت: تمام حوزه‌های اقتصادی استان که دارای فرصت‌های سرمایه‌گذاری بودند در جریان برگزاری این همایش بررسی شد.
وی افزود: به دنبال استخراج نتایج کاربردی از این همایش هستیم و امیدواریم حاصل پنل‌های ۱۶ گانه، خروجی مورد انتظار زمان‌بندی شده و کمّی را به دست آوریم.
مهرابی ادامه داد: ۲۰۰ پروژه سرمایه‌گذاری در استان استخراج شده که مبالغ، راه‌ها، نرخ بازدهی و مزیت‌های رقابتی آنها مشخص است و امیدواریم به نوعی قرارداد برای تامین مالی و یا رفع موانع آنها دست پیدا کنیم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداري کرمان از انجام مراحل اولیه تدوین اطلس سرمایه‌گذاری استان خبر داد و گفت: اميدواريم با تکمیل اطلاعات مربوطه، لکه های سرمایه گذاری در استان را مشخص کنیم و در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسانیم.
مهرابی اظهار داشت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری در استان باید از محل صندوق توسعه ملی، تامین مالی شوند که در مورد چند پروژه بزرگ به جمع بندی رسیده‌ایم.
وی گفت: مهم این است که در پایان این همایش به احکام راهبردی مبتنی بر بهره‌وری دست یابیم و آنها را در برنامه‌های کلان جایگزین کنیم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان به شعار سال و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره داشت و افزود: تلاش ما بر این است که اعتبارات و تسهیلات تکميلي را به حوزه مزیت‌های اقتصاد دانش‌بنیان سوق دهیم.
مهرابی اضافه کرد: برداشتن موانع بر سر راه توسعه و سرمایه‌گذاری و مقرارت زائد را در نظر داریم تا با سرعت بیشتری در مسیر توسعه استان گام برداریم.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان ۲۲ و ۲۳ تیر ماه در محل سالن همایش‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری‌های پیشرفته ماهان (هایتک) در حال برگزاری است.
در این مراسم از کتاب فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان نیز رونمایی و نمایشگاه “کرمان آیدکس ۲۰۲۲” افتتاح شد. 
مشاور ارشد معاون علم و فناوری ریاست جمهوری، معاون وزیر راه و شهرسازی، عضو هیأت مدیره صندوق توسعه ملی، رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی ایران، نماینده ولی‌فقیه در استان، رئیس کل دادگستری کرمان و جمعی از مدیران کل در این آیین حضور داشتند.

https://www.instagram.com/divareshahr.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا