۷۷۶ هکتار از اراضی ملی کرمان رفع تصرف شد

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از رفع تصرف بیش از ۷۷۶ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی طی سال گذشته در کرمان خبر داد.

مهدی بخشی با اشاره به قلع و قمع ۴۸۱ مستحدثه غیرقانونی در استان در سال ۱۴۰۲ گفت: دستگاه قضایی براساس قانون و در راستای احیای حقوق عامه و صیانت از دارایی‌های ملی با همکاری دستگاه‌های ذیربط تلاش کرده تا اراضی ملی را از محاصره زمین‌خواران خارج کند و ضمن حفاظت از حیات و ارزش این اراضی دست متخلفان و متصرفان به آنها را کوتاه کند.

 وی افزود: در سال جاری نیز با همین قاطعیت با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل اثبات مالکیت، نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند، برخورد و از تصرفات غیر قانونی آنها جلوگیری می‌شود.

بخشی ضمن تاکید بر اینکه حفاظت و بهره‌برداری از منابع طبیعی و اراضی ملی به عنوان سرمایه‌های ملی که متعلق به تمامی آحاد جامعه است و همواره برای تمامی دولت‌ها و حکومت‌ها دارای اهمیت ویژه بوده است، بیان کرد: ۷۷۶ هکتار از اراضی ملی در این استان در سال گذشته رفع تصرف شدند که ارزش مجموع این اراضی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا