پرواز‌های کرمان به مشهد و تهران افزایش یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: پرواز‌های کرمان به تهران و مشهد و بالعکس افزایش یافت.

امیر حسن‌زاده  با اشاره به نشست خود با علی عبدی معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌های کل کشور گفت: با پیگیری‌هایی که برای رفع کمبود بلیت در استان کرمان از طریق مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری انجام دادیم و سرمایه‌گذاری‌هایی که توسط شرکت‌های جدید هواپیمایی صورت گرفت، پرواز‌هایی در مسیر کرمان به مشهد و در مسیر کرمان به تهران از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین به پرواز‌های موجود افزوده شد.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی، معدنی و گردشگری در کرمان نیاز است، ظرفیت فرودگاهی استان تقویت شود و پرواز‌های بیشتری با حجم بیشتر در فرودگاه‌ها داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از فعالیت ۵ فرودگاه در استان سخن گفت و بیان داشت: برگزاری همایش تبیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مجموعه فرودگاه‌های استان کرمان امری لازم و ضروری است تا بتوانیم، فرصت‌های موجود در زمینه ایجاد ترمینال‌های باری و هتل‌های فرودگاهی را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

حسن‌زاده همچنین با اشاره به اینکه خواستار حضور مدیرکل شرکت فرودگاه‌های کشور و معاون وی در استان کرمان برای بازدید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری فرودگاه‌ها شدیم به وجود ۱۰ اثر ثبت جهانی و ظرفیت‌های منحصربه‌فرد گردشگری در استان کرمان اشاره داشت و بیان کرد: افزایش پرواز‌های خارجی از فرودگاه کرمان باید به‌صورت جدی پیگیری و برقرار شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا