در جلسه شورای مدیران شهرداری کرمان تاکید شد:

ضرورت آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز و اعیاد شعبانیه

در جلسه شورای مدیران شهرداری کرمان، گزارشی از آخرین اقدامات در ایام پایانی سال و نزدیک به عید نوروز و برنامه‌ریزی برای مراسم اعیاد شعبانیه، ارائه و بر تامین روشنایی ورودی‌های شهر، تاکید شد.

به گزارش کرنا، شهردار کرمان، در این جلسه، گفت:برخی از سفره‌های هفت‌سین و اِلِمان‌های نوروزی سال گذشته موفق بود و بازخورد خوبی داشت که باید از این موارد استفاده شود و شهرداران مناطق مراقب باشند که تجربه‌های ناموفق، تکرار نشود.

سعید شعرباف تأکبد کرد: شهرداران مناطق هرچه سریع‌تر از ورودی‌های شهر بازدید کنند تا مشکلات و ایرادات موجود، به‌ سرعت رفع شود.

وی بیان کرد: در ایام نوروز و پیش از آغاز ماه رمضان، یک جشن محوری در شهربازی خواهیم داشت و اتوبوس گردشگری هم در ایام نوروز فعالیت خواهد کرد.

شهردار کرمان، با اشاره به برگزاری جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان، از فجر تا مبعث، از اقدامات مدیران شهرداری در برگزاری این جشنواره، به‌ویژه نیروهای روابط عمومی که به‌صورت فشرده درگیر این رویداد بودند، تشکر کرد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان نیز، در این نشست با اشاره به برگزاری چهار جلسه کمیته استقبال از نوبهار، گفت: از مدیران و معاونان و اعضای شورا که در برنامه‌ریزی جهت آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز همراهی دارند، قدردانی کرد و افزود: در این جلسات، بررسی و تایید سفره‌های هفت‌سین و اِلمان‌های نوروزی با هم‌فکری دوستان انجام شد.

محمود ایرانمنش، گفت: در زمینه رنگ‌آمیزی شهری، قرار شد قسمت‌هایی از شهر که جدیداً رنگ شده، همان رنگ قبلی باشد و برای سایر نقاط، نظیر جداول، از رنگ آبی و فیروزه‌ای استفاده شود.

وی، با بیان اینکه در ورودی‌های شهر، بهسازی‌هایی انجام شده که نورپردازی یکی از آنهاست، اظهار داشت: اداره برق منطقه‌ای باید در این زمینه به‌صورت ویژه، اقدام کند.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، تاکید کرد: لکه‌گیری آسفالت، ترمیم و رنگ‌آمیزی جداول، اِلمان‌ها و پل‌ها در ورودی‌های شهر باید در دستور کار مناطق قرار گیرد.

ایرانمنش با اشاره به اینکه رفع مشکل آب‌های سطحی در پارک مسافر در دستور کار قرار گرفته، افزود: سرویس‌های بهداشتی سطح شهر به‌ویژه پارک‌ها باید بازدید و نقص‌های آن، رفع شود.

وی، با ضروری خواندن رسیدگی به نمازخانه‌های پارک‌ها که نیاز به بهسازی دارند، تصریح کرد: چند پارک اصلی ازجمله پارک‌های «مادر»، «پدر»، «مسافر»، «مطهری»، «پردیسان قائم» و «انقلاب» برای اسکان مسافران نوروزی آماده خواهد شد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان با اشاره به آغاز هرس درختان در رینگ و ورودی‌های شهر، افزود: شست‌وشوی درختان در سطح مناطق در حال انجام است و کاشت گل و درخت در ورودی‌های شهر نیز انجام خواهد شد.

ایرانمنش بیان کرد: جمع‌آوری زباله‌ و اصلاح پارکینگ‌های ورودی شهر و جمع‌آوری خاک و نخاله‌ها با اولویت ورودی‌ها و مسیرهای اصلی شهر در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: از دهم اسفندماه، مجوز حفاری در سطح شهر صادر نمی‌شود.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان با بیان اینکه ترمیم و نصب تابلوهای راهنمای شهری در دستور کار است، گفت: سفره‌های هفت‌سین در مناطق پنج‌گانه شهری نیز جانمایی شده و به‌زودی اجرا خواهد شد.

ایرانمنش یادآور شد: پاک‌سازی و آماده‌سازی ترمینال، راه‌آهن، فرودگاه و گلزار شهدا به‌طور ویژه انجام خواهد شد.

معاون شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان نیز بیان کرد: به‌منظور ایجاد فضای شادمانی در نیمه شعبان و دیگر اعیاد شعبانیه، 15 جشن برنامه‌ریزی شده که در نقاط مختلف سطح شهر، برگزار خواهد شد.

عبدالرضا شیخ‌شعاعی خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن‌های شبانه در ماه رمضان هستیم که اگر تا آن زمان، میدان توحید(ارگ) مهیا شود، این جشن‌ها را در این مکان برگزار خواهیم کرد.

در این جلسه همچنین شهرداران مناطق، گزارشی از اقدامات در حال انجام ارائه کردند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا