🛑🟡 پایان جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت امور اقتصاد و دارایی منطقه پنج کشور در کرمان


✳️جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی استان کرمان در شهر ماهان برگزار شد.
🔰 در این جشنواره قریب به یکصد ورزشکار زن و مرد از استان های سیستان و بلوچستان، یزد، هرمزگان، فارس و کرمان حضور داشتند وبه مدت سه روز در رشته های شطرنج، فوتسال، تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت، داژبال و آمادگی جسمانی ، به رقابت با یکدیگر پرداختند.
✅در این مسابقات در رشته فوتبال دستی خواهران، تیم دو نفره فارس متشکل از خانم ها مریم حقیقی و مرضیه فرمانی مقام اول، تیم هرمزگان متشکل از خانم ها فاطمه کیانی، فاطمه ماهرانی مقام دوم و تیم یزد متشکل از خانم هاپروین پوررحیم و اعظم سعادت مقام سوم را کسب کردند.
✅در رشته فوتبال دستی آقایان نیز مرتضی بیگی و احسان خوشنود از استان یزد رتبه اول، ورزشکاران فارس اقایان موسی زارع، احسان ازادیان مقام دوم و ورزشکاران استان هرمزگان متشکل از اقایان میثم کریمی وکاظم علی پور مقام سوم را کسب کردند.
✅ در رشته آمادگی جسمانی خانم ها در رده زیر ۳۹ سال، زهرا سنجری از استان کرمان و در رده سنی ۳۹ تا ۴۷ سال مریم رضایی از استان فارس و در رده سنی بالای ۴۷ سال نیز سیده صباح هاشمی از استان فارس مقام اول را کسب کردند.
✅در رشته آمادگی جسمانی آقایان در رده سنی زیر ۳۹ سال، صادق زارعی از استان هرمزگان مقام اول، در رده سنی ۳۹ تا ۴۷ سال محسن خسروی از استان کرمان و در رده سنی بالای ۴۷ سال، محمد شریفی از استان یزد بر سکوی قهرمانی ایستادند.
✅ در رشته دارت آقایان، کاظم علی پور از استان هرمزگان مقام اول را کسب کرد و همچنین علی اصغر طاهری نیا از استان فارس رده دوم و جلال مقصودی نژاد نیز از استان یزد مقام سوم این رشته را کسب کردند.
✅در رشته دارت خانم ها، مرضیه ملک قاسمی از کرمان اول شد و فاطمه ماهرانی از استان هرمزگان رتبه دوم و لیلا عرب جهوانی از استان فارس نیز رتبه سوم این رشته را کسب کردند.
✅در رشته تنیس روی میز آقایان، حامد خدمتی از استان هرمزگان اول شد، محمد ظهیر زحمتکش از استان کرمان دوم و پیام محمدی نژاد از استان فارس بر سکوی سوم ایستاد.
✅در رشته تنیس روی میز خانم ها، زینب مدققی از استان یزد مقام اول،بتول دهفانی از استان هرمزگان مقام دوم و مهدیه سنجری از استان سیستان و بلوچستان مقام سوم را کسب کرد.
✅در شطرنج آقایان، سامان گنجه ای از استان کرمان اول شد، علی اکبر الوان ساز از استان یزد مقام دوم و مسلم اسدی از استان فارس سوم شد.
✅در شطرنج خانم ها، مهدیه سنجری از استان سیستان و بلوچستان مقام اول را کسب کرد، فرزانه مرتضی زاده از استان کرمان دوم شد و مریم فکر تبار از استان هرمزگان مقام سوم را کسب کرد.
✅در رشته داژبال، تیم داژبال خانم ها از استان کرمان متشکل از زهرا سنجری، ساره امیر مجاهدی، فاطمه میرزایی، طیبه نظری زاده، نعیمه حسینجانی و مریم احمدی برسکوی قهرمانی ایستادند.
✅در فوتسال آقایان نیز تیم استان هرمزگان کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سربرد، در این تیم آقایان امین معلمی، مسیح با وقار، ارسلان عبداللهی حمید رئیسی، عبدالحمید روزگاران، رضا دولتی، یونس رحیمی،رامین رمضانی،وحید رخ نام و داوود مصلحی حضور داشتند.
🟠در مجموع مقام های کسب شده این جشنواره، ورزشکاران استان کرمان ۵مقام اول هرمزگان صاحب ۴ مقام اول، ورزشکاران استان فارس و یزد صاحب ۳ مقام اول و ورزشکاران استان سیستان و بلوچستان صاحب یک عنوان اول شدند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا