🔰مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

💠 گروه های آموزشی واقعا و عملا نیروی محرکه آموزش و پرورش هستند

✅مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع سرگروه های آموزش متوسطه استان گفت: گروه های آموزشی واقعا و عملا نیروی محرکه آموزش و پرورش هستند‌

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در این جلسه با بیان اینکه آموزش بعد اصلی نظام تعلیم و تربیت است خاطر نشان کرد: دانایی مهمترین رکن تمایز یک جامعه از جامعه دیگر است و در تمامی مذاهب بر دانایی و علم آموزی تاکید شده است.

وی آموزش و پرورش را لازمه تحول و توسعه در هر کشوری دانست و افزود: اگر می خواهیم در دنیا سروری کنیم باید به علم آموزی و دانایی فرزندان ایران اسلامی در راستای تربیت نسلی متعهد و در تراز جمهوری اسلامی ایران توجه کنیم.

رضایی با اشاره به تحصیل بیش از ۶۵۰ هزار دانش آموز در استان کرمان خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت بنگاه های اقتصادی و معادن استان در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی جهت کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی یکی از برنامه های اصلی ماست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیا اینکه گروه های آموزشی واقعا و عملا نیروی محرکه آموزش و پرورش هستند گفت: سر گروه های آموزشی با توجه به نقش مهمی که در نظام تعلیم و تربیت دارند می توانند شور و نشاط و پویایی در راستای کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی در مدارس ایجاد کنند.

رضا رضایی با بیان اینکه ادارات آموزش و پرورش در شاخصه های مختلف در حوزه آموزشی و پرورشی ارزیابی می شوند گفت: موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری، حضور در جشنواره های نوجوان و جوان خوارزمی، المپیادهای علمی و امتحانات نهایی از مهم‌ترین شاخصه های ارزیابی ادارات آموزش و پرورش در حوزه آموزش متوسطه هستند.

وی از ارزیابی دروس مختلف در مدارس استان به صورت منطقه ای شهرستانی مدرس ای و درس به درس خبر داد و گفت: عملکرد دبیران در رشته های مختلف تحصیلی و دروس مختلف به صورت درس به درس در سال تحصیلی آینده مورد ارزیابی قرار می گیرد و دبیران موفق از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تجلیل می شوند.

بر پایه این گزارش گردهمایی یک روزه سرگروه های آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش در مهمانسرای فرهنگیان کرمان برگزار شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا