◾مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

◼️پروفسور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه سردار سرتیپ دوم علی برزگرپور را تسلیت گفت.

➖در این پیام آمده است …

▪️متاسفانه باخبر شدیم، بار دیگر در امتداد برقراری امنیت، یکی دیگر از فرزندان رشید کرمان، در آستانه ماه محرم، در خون خود غلتید و به قافله شهدا پیوست.

▪️پر کشیدن این سرباز جان برکف و حافظ راستین حریم امنیت، در دل شب، معنا و مفهومی دارد که نشان می دهد، تلاش و ایستادگی برای نظم و امنیت، بی وقفه ادامه دارد.

▪️اینجانب شهادت سردار شهید علی برزگر پور را خدمت مردم شهید پرور کرمان، پرسنل شریف فراجا در استان و در راس آنها، فرماندهی این نهاد، تسلیت عرض کرده و اعلام می داریم همواره قدردان جانفشانی های عزیزان در استان حماسه و مقاومت هستیم.

▪️محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

◾مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا*◼️پروفسور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه سردار سرتیپ دوم علی برزگرپور را تسلیت گفت.*➖در این پیام آمده است …▪️متاسفانه باخبر شدیم، بار دیگر در امتداد برقراری امنیت، یکی دیگر از فرزندان رشید کرمان، در آستانه ماه محرم، در خون خود غلتید و به قافله شهدا پیوست.*▪️پر کشیدن این سرباز جان برکف و حافظ راستین حریم امنیت، در دل شب، معنا و مفهومی دارد که نشان می دهد، تلاش و ایستادگی برای نظم و امنیت، بی وقفه ادامه دارد.*▪️اینجانب *شهادت سردار شهید علی برزگر پور* را خدمت مردم شهید پرور کرمان، پرسنل شریف فراجا در استان و در راس آنها، فرماندهی این نهاد، تسلیت عرض کرده و اعلام می داریم همواره قدردان جانفشانی های عزیزان در استان حماسه و مقاومت هستیم.*▪️محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی*

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا