‍ استاندارکرمان:

🟢 دولت با تمام توان در کنار بازاریان و اصناف است

💠استاندارکرمان تاکید کرد: با توجه به وسعت و اختيارات قانوني، اتاق اصناف بايد به طور کامل امور اصناف و بازار را اداره و نظارت کند لذا دولت با تمام توان در کنار بازاریان و اصناف است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، در دیدار امروز سه‎شنبه 28 تیرماه رئيس و اعضای هئيت رئيسه اتاق اصناف کرمان با دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان؛ مشروح اقدامات و برنامه های اتاق اصناف در جریان مبارزه با ویروس منحوس کرونا در دوران کرونا و بخش هایی از صدمات وارده به حوزه صنفی استان مطرح و مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت .
دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری و همراهی شایسته اتحادیه های صنفی در اجرای برنامه ها و سیاست های کلی دولت و تلاش در جهت ساماندهی فضای کسب و کار استان یادآور شد: نظارت بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی کرونا، همکاری متصدیان واحدهای صنفی در اجرای شیوه نامه های بهداشتی و تلاش در جهت پیشبرد امور در شرایط بحرانی ناشی از کرونا؛ نتیجه تعامل، هم افزایی و برنامه ریزی دقیق و هدفمند بوده است.
فداکار مجموعه عملکرد اصناف را فداکارانه، خالصانه و قابل تقدیر دانست و افزود: حل مشکلات ایجاد شده برای اصناف و جبران بخش هایی از آن، نیاز به حمایت جدی و تدوین سیاست های حمایتی دارد و از آنجایی که در بحث اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا نیز اصناف با تعطیلی واحدهای صنفی خود و با تحمل تبعات مختلف مالی به میدان آمده و با دیگر آحاد جامعه همگام شدند؛ لذا باید جهش منطقی در خصوص عوارض و مالیات برای اصناف صورت گیرد که واحدهای صنفی تحث فشار قرار نگیرند.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، رئيس اتاق اصناف کرمان نیز در این جلسه با اشاره به جايگاه و اهميت عملکرد اصناف نسبت به برخوردهاي قهري از سوي دستگاه هاي نظارتي و اعمال عوارض و مالیات زیاد به اصناف اعتراض خود را اعلام کرد.
یوسف جعفری رئیس اتاق اصناف در ادامه اين نشست صميمانه با اشاره به اهميت موضوع امنيت شغلي اصناف و آثار آن بر کسب و کار، گفت: امنيت شغلي اصناف بايد درشرايط رکود بازار فراهم گردد که براي تامين اين مهم نيازمند پيگيري و توجه استاندار مي باشيم.

۱۴۰۱/۴/۲۸

اداره کل روابط عمومی استانداری_کرمان

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا