۸۷ مددجوی زندان جیرفت آزاد شدند

طی بازدید رییس کل دادگستری استان کرمان از زندان جیرفت با استفاده از ارفاقات قانونی با مرخصی پایان حبس ۸۷ نفر از زندانیان واجد شرایط موافقت شد و این افراد بر اساس آیین نامه سازمان زندان ها از بند رها شدند.

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل کرمان ، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی شامگاه سه‌شنبه در این بازدید اظهار داشت: با ورود مسئولان قضایی، شوراهای حل اختلاف و تلاش های صورت گرفته از سوی مدیران زندان،از ابتدای سال تاکنون هفت محکوم به قصاص در زندان جیرفت با گذشت اولیای دم از قصاص رهایی یافته اند.

وی افزود: طبق آمارها، ۵۸ نفر از محکومان به قصاص طی چهار سال گذشته با گذشت اولیای دم در زندان جیرفت از اعدام رهایی یافته اند که این نشان دهنده فرهنگ بالای مردم این منطقه در رابطه با گذشت و بخشش است.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان اضافه کرد: طی سال جاری با کمک نیکوکاران ،خیرین و ستاد دیه ۱۵ نفر از محکومان جرائم غیرعمد مالی از زندان جیرفت آزاد شده اند.

وی به اقدامات دستگاه قضایی استان کرمان در رابطه با الکترونیکی شدن دادرسی ها اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال ۲۶۷ دادگاه الکترونیک ویژه زندانیان زندان جیرفت برگزار شده است.

حجت‌الاسلام حمیدی بر ضرورت حرفه آموزی زندانیان با هدف اشتغال آنها تاکید کرد و یادآور شد: توسعه آموزش های مهارتی در بین مددجویان زندانها در کاهش بازگشت مجدد آنها به زندان تاثیر به سزایی دارد.

عصر امروز سه شنبه ۲۴ آبان ماه رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه معاون منابع انسانی و امورفرهنگی،مدیرکل زندان های استان،مدیرعامل ستاد دیه استان،رییس دادگستری ،دادستان و جمعی از قضات شهرستان جیرفت با حضور در زندان جیرفت از بخش های مختلف این زندان بازدید کرد.

همزمان ۹۵۰ بسته کمک معیشتی در بین خانواده های زندانیان نیازمند در جیرفت توزیع شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا