کرمان – ایرنا – نخستین؛

کرمان – ایرنا – نخستین واحد بنیاد مسکن از طرح نهضت ملی مسکن استان عصر چهارشنبه با حضور استاندار کرمان و سایر مسئولان استانی و محلی در شهرک شهید سلیمانی شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح نهضت ملی مسکن کوهبنان با ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان، اکنون مراحل اجرایی را می‌گذراند و امروز نخستین واحد مسکونی از این طرح به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان در این آیین با اشاره به مشکل آب و برق طرح های نهضت ملی مسکن استان گفت: پروژه شهید سلیمانی کوهبنان از یک سال و ۶ ماه پیش آغاز شده است.

علی اکبر سلطانی نژاد اظهار داشت: نخستین واحد مسکونی که امروز افتتاح شد، نمونه‌ای از ساخت یک مسکن مردمی است و ما مراقبت می کنیم که اجرای آن مشکلی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه وفاق و همدلی در شهرستان کوهبنان در اجرای این طرح مشاهده می‌شود افزود: یکهزار و ۱۰۵ نفر تعداد کل متقاضیان نهضت ملی مسکن در کوهبنان هستند که ۷۵۰ متقاضی تایید نهایی شده اند و ۲۸۰ متقاضی افتتاح حساب کرده اند.

سلطانی نژاد عنوان کرد: ۲۳۰ قطعه زمین از طرح نهضت ملی مسکن کوهبنان تخصیص یافته و همه این آمار عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن کوهبنان کم داریم که با دستور استاندار کرمان امیدواریم مشکلات این پروژه رفع شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا