هشدار نارنجی هواشناسی و احتمال بارش برف و باران در کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی این اداره کل به دلیل ورود سامانه بارشی، گفت: از اواخر وقت فردا (دوشنبه) سامانه بارشی از سمت غرب وارد این استان خواهد شد و تا روز چهارشنبه ناپایداری‌های جوی به صورت متناوب ادامه خواهد داشت.

مریم سلاجقه روز یکشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار افزود: با توجه به حاکم بودن هوای سرد، در پی ورود سامانه بارشی جدید از اواخر روز دوشنبه بارش برف را در برخی مناطق شمالی، مرکزی و غربی استان کرمان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه وزش باد و تندبادهای لحظه‌ای نیز همراه با سامانه بارشی جدید در استان کرمان اتفاق خواهند افتاد، تصریح کرد: از سه‌شنبه شب نیز در بعضی ساعات وجود مه و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

کاهش محسوس دما در کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان با اشاره به اینکه روز چهارشنبه کاهش محسوس دما را بویژه در دمای حداقل در سراسر این استان خواهیم داشت، تاکید کرد: در پی کاهش دما یخبندان‌های شبانه نیز انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در پی ورود سامانه بارشی، لغزندگی و یخ زدگی سطح معابر استان کرمان نیز دور از انتظار نخواهد بود، گفت: آبگرفتگی معابر به صورت منطقه‌ای و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جاری شدن روانباب محتمل است.

سلاجقه بیان کرد: با توجه به کاهش دما گلخانه داران و صاحبان سالن‌های دام پروری نسبت به تنظیم دمای این سالن ها دقت کنند همچنین مردم هنگام سفر به مناطق سردسیر و کوهستانی استان کرمان تجهیزات لازم را همراه داشته باشند.

خطر سرمازدگی در جنوب استان کرمان

وی تاکید کرد: احتمال خطر سرمازدگی برای روزهای پایانی هفته جاری در مناطق جنوبی استان کرمان وجود دارد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا