معلمان منتظرِ اجرای رتبه‌بندی و صدور احکامشان هستند/ معلمان قرارداد معین فراموش نشوند؛

یک فعال فرهنگی گفت: رتبه‌بندی معلمان از اسفند ۹۹ آغاز شده و بعد از گذراندنِ پروسه‌ی طولانی هنوز هم به سرانجام نرسیده است. در این میان معلمان درخواستِ صدورِ هر چه سریع‌ترِ احکام خود را دارند.

بعد از ابلاغ آیین‌نامه رتبه‌بندیِ معلمان، اعتراض به مغایرتِ آیین نامه با قانون و اعلام موضع کمیسیون تطبیق مجلس در مورد این مغایرت، سبب شد دولت از موضوع خود کوتاه بیاید و ۱۰ مورد از آیین نامه را بررسی و اصلاح کند. اگرچه آیین نامه نهایی قابل قبول‌تر است اما همچنان مواردی از آن مورد اعتراض معلمان است. از جمله مهم‌ترینِ این موارد تبصره ۴ ماده ۳ آیین نامه است که براساس آن دولت تکمیل فرآیند رتبه‌بندی را منوط به تکمیل فرآیند استخدام کرده است. چنین شرطی باعث خارج شدنِ معلمان طرح مهرآفرین و قرارداد کار معین از طرح رتبه‌بندی شده است. اگرچه کمیسیون تطبیق اینبار نیز در نامه‌ای خواستار حذف تبصره ۴ ماده ۳ آیین نامه شده و وزارت آموزش و پرورش پذیرفته که علی‌الحساب به این معلمان نیز پرداخت شود اما همچنان وزارت آموزش و پرورش زیر بار حذف تبصره ۴ ماده ۳ نرفته و مشکلاتِ این معلمان به طور کامل رفع نشده است. 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا