مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان در دیدار با فرماندهان بسیج اقشار و بسیج کارمندان استان کرمان عنوان کرد

❇️ امید تازه روستاها با اجرای طرح های آبرسانی

🔺 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: در کرمان 750 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد که با آغاز طرح های آبرسانی ، امید به روستاها بازگشته است و چنانچه طرح های آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به درستی پیش رود، بر اساس سخن وزیر نیرو تا پایان دولت سیزدهم روستای بالای 20 خانوار فاقد آب نخواهیم داشت.

🔰به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، علیرضا عبدیان خاطر نشان کرد: در بخش روستایی شرکت آبفا همواره همکاری و ارتباط تنگاتنگی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و مجموعه سپاه ثارا.. داشته و در بحث های فنی و تخصصی نیز این ارتباط همچنان وجود خواهد داشت.

🔹وی با اشاره به مشکلات آب در حوزه شهری تصریح کرد: برای حل مشکلات آب به یاری همه نیاز داریم و امیدوارم همه در حل مشکلات آب به ما یاری رسانند به ویژه با آغاز فصل گرم چه در بحث مدیریت مصرف و چه در بحث انشعابات غیر مجاز همه باید همکاری کنند تا بتوانیم تابستان امسال را پشت سرگذاریم.

🔹مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان به مشکل کم آبی در استان اشاره کرد و افزود: تنها راه حل مشکل آب استان کرمان انتقال آب است و در خصوص انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان جلسات متعددی تشکیل شده و امیدواریم این مسئله هرچه زودتر تحقق یابد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا