مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمان:

روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت آب بهره مند می شوند

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان ، اتابک جعفری لور در حاشیه بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمان گفت: کرمان از نظر منابع آبی دچار کمبودهای بسیاری است اگرچه کارهای بسیار خوبی در حوزه تامین آب اضطراری توسط شرکت ابفا در حال انجام است و انتقال آب از خلیج فارس و پروژه صفارود از جمله پروژه های مهم آبرسانی شهرهای شمالی استان هستند.
وی افزود: در بحث تامین اب روستاها در سطح ملی پروژه ای به قرارگاه امام حسن مجتبی واگذار شد که در مدت سی ماه۶۶۹ روستا آبرسانی می شود و بنا داریم تا پایان دولت سیزدهم تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطر نشان کرد: در بخش پساب، با قراردادهایی که منعقد شده کارهای خوبی در حال انجام است و در سه شهرستان کرمان ، زرند و سیرجان در حوزه فاضلاب نیز خدمات ارزنده ای در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان نیز در این خصوص گفت: این پروژه برای افق 1425 وجمعیت 960 هزار نفر طراحی شده و شبکه جمع آوری آن نزدیک به 2 هزار کیلومتر است که 21 کیلومتر آن خط انتقال است و 175 هزار سیفون باید نصب شود.
محمد طاهری ادامه داد: توسط شرکت بی ام ام در این حوزه سرمایه گذاری شد و قراردادی به مدت 29 سال منعقد شد که چهار سال همپوشانی دوره احداث و بهره برداری دارد.
وی به اشتغالزایی پروژه فاضلاب اشاره کرد و گفت: یکهزار و 80 نفر به صورت مستقیم در این طرح مشغول به کارند و در زمان بهره برداری 150 نفر مشغول به کار می شوند.
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان اضافه کرد: شبکه فاضلاب به طول 520 کیلومتر و خط انتقال به طول 7 و نیم کیلومتر با قطر 1200 توسط شرکت آبفا اجرا شد و 40 هزار فقره انشعاب نصب شد با ظرفیت 31 هزاری دو مدول تصفیه خانه که در حال حاضر در مدار بهره برداری است.
وی اجرای شبکه جمع آوری پروژه فاضلاب را ۵۶۵ کیلومتر و با پیشرفت 37 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: خط انتقال با ۱۳.۳ کیلومتر و ۹۵ درصد انجام شده و از سیفون ها 3 هزار و 355 نصب شده است.
طاهری تصریح کرد: ظرفیت تصفیه خانه درحال ساخت ۹۰ هزارمترمکعب در شبانه روز است که ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته وبا تکمیل آن عملیات نصب سیفون در سطح شهر آغاز خواهد شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا