مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان :اصول و رویکرد مدیریتی شرکت آبفا بر اساس عدالت،شفافیت و قانونمداری بنا شده است

اولین گردهمایی مدیران شرکت های آب و فاضلاب شهرستان های رفسنجان و سیرجان و مدیران امور تابعه استان کرمان در سال جاری با دستور کار اظهار نظر در خصوص قراردادهای حجمی،راهبری،بهره برداری تاسیسات و اتفاقات،ارائه پیشنهاد و نظر در خصوص اقدامات اضطراری جهت عبور از تابستان جاری و ارائه راهکارهای افزایش درآمد و بهینه سازی و کاهش هزینه ها ، صبح امروز با حضور مدیرعامل ،معاونین و مدیران ستادی برگزار شد.
در این جلسه عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان طی سخنانی با اشاره به این مطلب که رویکرد شرکت آبفا عدالت،شفافیت و قانونمداری می باشد ،خطاب به مدیران گفت: میثاق من نیز با شما خدمت کردن و مردمی بودن است .
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان در ادامه با بیان این مطلب که با هیچ کس عهد اخوت نبسته ام و معیار انتخاب و انتصاب افراد در سمت های مدیریتی بر اساس شایستگی و تخصص می باشد ،افزود:مدیران باید جهادی و انقلابی کار کنند و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.
وی در ادامه گفت:با گرم شدن هوا و فرا رسیدن فصل تابستان که طبیعتا مصرف آب افزایش می یابد و ممکن است مشکلاتی برای مشترکین به وجود بیاد ولی این اطمینان را به شهروندان می دهیم که کارکنان شرکت آبفا در اقصی نقاط استان تمام تلاش خود را می کنند که با توجه به امکانات موجود ،آب شرب شهروندان تامین شود و ان شاالله با همت دو چندان نیروهای آب و فاضلاب و همراهی مردم ،فصل تابستان با کمترین مشکل سپری خواهد شد.
عبدیان اظهار امیدواری کرد با انتقال آب خلیج فارس ،تابستان سال آینده در شهرهای کرمان و رفسنجان مشکل تامین آب نخواهیم داشت و همچنین با استفاده از آب سد نساء،مشکل آب شرب شهروندان بم و بروات نیز برطرف خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان در زمینه اجرای شبکه فاضلاب با اشاره به اجرای این پروژه عظیم در شهرهای کرمان، سیرجان و زرند افزود:ظرف چند ماه آینده اجرای پروژه فاضلاب در شهرهای بردسیر و شهربابک آغاز می شود و امیدواریم سرمایه گذار پروژه فاضلاب در شهر رفسنجان نیز به زودی مشخص شود.
شایان ذکر است مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان در ابتدای سخنان خود ،از زحمات محمد طاهری مدیرعامل سابق شرکت که سالهای متمادی در این سمت مشغول به فعالیت بودند و جوانی و سلامی خود را در راه خدمت به مردم صرف کردند تشکر و قدردانی کرد.
همچنین در ابتدای این جلسه مدیران عامل شرکت های آبفا سیرجان و رفسنجان ،مدیران حراست و ایمنی، چند تن از مدیران امورات تابعه سخنانی در رابطه با موضوع جلسه بیان کردند و معاونین شرکت نیز هر کدام در حوزه فعالیت خود مسائلی را بیان و بررسی نمودند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا