ماجرای بلندشدن دود از زیرگذر آزادی کرمان چه بود؟

جمعه‌شب به‌دنبال بلندشن دود از برخی دودکش‌های زیرگذر آزادی شهر کرمان، آتش‌نشانی نیز به این محل آمد و پرسش‌هایی درباره علت این رویداد شکل گرفته بود.

به گزارشخبرنگار میدان آزادی و زیرگذر آن از شریان های مهم شهر کرمان در میانه این مرکز استان به شمار می رود که تردد بالایی نیز در آن جریان دارد.

دیشب رانندگان برخی خودروها که مشاهده می کنند از دودکش های زیرگذر مذکور دود بلند می شود، از رفتن به داخل آن امتناع می کنند و با آتش نشانی نیز تماس می گیرند که در نهایت مشخص می شود برخی کارتن خواب ها در آن آتش روشن کرده بودند.

خبرنگار که شب گذشته از این ماجرا مطلع می شود نیز در محل حضور می یابد؛ ابتدا برخی شهروندان مدعی بودند بخشی از زیرگذر ریزش کرده است و گردوخاک از دودکش ها بیرون زده است؛ حال آنکه در برخی نقاط زیرگذر نیز نم‌زدگی و عبور جریان آب باران طی چندروز گذشته از روی دیوارهای آن نمایان بود.

پس از آنکه آتش نشانی از آنجا خارج می شود و مسیر ورودی زیرگذر نیز مسدود نمی شود، خبرنگار ایرنا نیز به داخل زیرگذر رفت و مشاهده کرد که مورد خاصی جز نم‌زدگی در برخی دیواره ها مشاهده نمی شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت و گو با خبرنگار در این باره توضیح داد: دیشب گزارش هایی به این سازمان رسید که خودروها با مشاهده دود به این محدوده وارد نمی‌شوند و برمی‌گردند.

محمد جهانشاهی افزود: پس از حضور یک تیم آتش نشانی کرمان در منطقه، چند نفر کارتن خواب مشاهده شد که کارتن و زباله ها را در قسمت مسدود شده زیرگذر آتش زده بودند.

وی ادامه داد: همین امر موجب جمع شدن دود در منطقه و ترس رانندگان شده بود که تیم آتش نشانی این آتش را خاموش کرد.
جهانشاهی تصریح کرد: این زیرگذر اینک مشکلی ندارد و فقط در بخشی از دیواره، کمی دچار نم‌زدگی شده است.

به گزارش خبرنگار در زمان ساخت این زیرگذر طی چندسال اخیر نیز حرف و حدیث های زیادی وجود داشت؛ پرسش هایی درباره ضرورت ساخت آن که گفته می شد ضرورتی به احداث زیرگذر نبوده سرجای خود اما برخی نیز گفته بودند که اینجا روی قنات احداث شده است.

اینک باتوجه به نم‌زدگی بخش هایی از دیواره این محل به دنبال بارش های هفته گذشته به نظر می رسد شهرداری کرمان باید از نظر فنی بررسی های کامل را انجام دهد تا اطمینان درباره وضعیت ایمنی آن نیز بیش از پیش حاصل شود

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا