طی جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان از فجر تا مبعث

فروشگاه بزرگ «جبلیه» در شهر کرمان افتتاح شد

مراسم افتتاح شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری کرمان، به‌نام فروشگاه بزرگ «جبلیه»، طی جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان از فجر تا مبعث، روز جمعه، 28 بهمن‌ماه جاری، یک روز مانده به عید فرخنده مبعث، در حضور مردم، مسئولان و نمایندگان شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار، معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان در این آیین که با حضور رییس کمیسیون هوشمندسازی، شفافیت و بهره‌وری و رییس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان و برخی دیگر از مدیران شهری و مردم برگزار شد، عید مبعث را تبریک گفت و افزود: با توجه به تاکید اعضای شورای اسلامی و شهردار کرمان بر اینکه، باید در کنار انجام وظیفه نسبت به عموم شهروندان، برای رفاه کارکنان و کارمندان خود نیز، کوشید، تصمیم گرفته شد، یک فروشگاه با ماهیت شرکت تعاونی، در شأن و منزلت کارکنان شهرداری، راه‌اندازی شود.

رامین امیرمداح گفت: در این راستا مقرر شد فروشگاه تعاونی کارکنان شهرداری کرمان با نام «جبلبه»، با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی شود و در اختیار عموم مردم شهر و همچنین کارکنان شهرداری قرار گیرد.

امیرمداح درباره روند راه‌اندازی این فروشگاه، اظهار داشت: بعد از اطلاع‌رسانی در این خصوص و مراجعه تعداد زیادی از فروشگاه‌ها و افراد بخش خصوصی، شرایط تعیین‌شده ارائه و در نهایت با درنظر داشتن ضوابط مورد نظر، بهترین گزینه برای راه‌اندازی این فروشگاه انتخاب شد.

وی با بیان اینکه اجناس فروشگاه جبلیه، تخفیف و تنوع بالایی دارد و طیف گسترده‌ای از مایحتاج مردم را شامل می‌شود، گفت: در این فروشگاه برای کارکنان شهرداری، تسهیلات و شرایط ویژه و مناسبی با همکاری شهرداری و سرمایه‌گذار فروشگاه، در نظر گرفته شده است که بعضی از این تسهیلات به عموم مشتریان نیز، ارایه می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان، به میمنت و مبارکی عید مبعث، اشاره و اظهار امیدواری کرد که کارکنان شهرداری، مردم هم‌محله با فروشگاه جبلیه و در نهایت، همه شهروندان کرمانی، نهایت استفاده را از این فروشگاه تازه تاسیس‌شده، ببردند.

وی ادامه داد: همچنین امیدوارم همه مردم بتوانند از پروژه‌های متعدد و متنوع شهرداری که این روزها افتتاح شده و می‌شوند نیز، نهایت بهره و استفاده را ببرند.

امیرمداح با توضیح اینکه تعداد پروژه‌ها و کارهایی که در این دوره از مدیریت شهری، انجام شده بود و قرار بود افتتاح شود، زیاد بود، بیان داشت: با توجه به فرارسیدن دهه فجر و میمنت این ایام مبارک، در ابتدا تصمیم گرفته شد، جشنواره افتتاح پروژه‌های شهری از فجر تا مبعث، از آغاز این دهه، شروع و تا عید مبعث ادامه داشته باشد، اما با توجه به محدودیت زمان، حجم بالای کار، و ناتمامی بعضی از پروژه‌ها، در یک تصمیم‌گیری دوباره، افتتاح مابقی پروژه‌ها به روزهای ایام شعبانیه، اعیاد دیگر این ماه و عید نوروز، موکول شد و بنابراین افتتاح پروژه‌های شهرداری کرمان، به‌صورت پیوسته اما در سه‌بازه زمانی تا پایان سال خواهد بود.

 در ادامه این مراسم، رییس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان نیز با تبریک عید مبعث، به پیگیری‌های اداری و میدانی شورای اسلامی شهر برای جایابی یک مکان مناسب و شایسته کارکنان شهرداری اشاره کرد و گفت: در نهایت، این مکان مناسب و شایسته کارکنان شهرداری کرمان، انتخاب و با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی شد.

امین شمسی افزود: با توجه به تنوع بالای اجناس و شرایط مناسب، امیدواریم کارکنان شهرداری و دیگر مردم کرمان، استفاده مطلوب را از فروشگاه جبلیه ببرند.

گفتنی است؛ فروشگاه بزرگ جبلیه در بلوار جمهوری اسلامی، خیابان صادقیه، نبش کوچه سه واقع شده است

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا