صدرنشینی-پرسپولیس-در-سیرجان-برتری-با-شوت-های-غیرمنتظره لیگ برتر فوتبال

صدرنشینی پرسپولیس در سیرجان؛ برتری با شوت‌های غیرمنتظره

صدرنشینی پرسپولیس در سیرجان؛ برتری با شوت‌های غیرمنتظره

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل گل‌گهر به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.

به گزارش ،‌ امروز شنبه در آخرین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال , در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان، تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس با قضاوت امیرسامان سلطانی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر صفر میهمان همراه شد.

سرخپوشان در هفته دوازدهم مقابل استقلال و در هفته سیزدهم مقابل پیکان به تساوی رسیده تا دو هفته از پیروزی به دور باشند. گل‌گهر هم برای اینکه بین مدعیان باقی بماند نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خانگی داشت.

نخستین موقعیت بازی در دقیقه هشتم بازی رقم خورد. جایی که برخورد نعمتی و مرتضی تبریزی را داور پنالتی به نفع تیم میزبان تشخیص داد اما بیرانوند به زیبایی ضربه امین پورعلی کاپیتان گل‌گهر را مهار کرد تا بازی با تساوی همراه باشد.

در دقیقه ۲۱ نیز پرسپولیس صاحب موقعیت شد اما ضربه گولسیانی را فروزان مهار کرد. در دقیقه ۴۴ هم ضربه راه دور حنانوف راهی به دروازه فروزان نداشت.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در پنجمین دقیقه از نیمه دوم اما این پرسپولیس بود که به گل رسید. شوت محمد عمری از جناح چپ از زاویه‌ای بسته وارد دروازه فروزان شد تا شاگردان گل‌محمدی از حریف پیش باشند.

در ادامه هم دو تیم عملکرد نسبتا نزدیکی داشتند.

در دقیقه ۶۹ ارسال ترابی به شکلی خطرناک راهی کرنر شد.

در دقیقه ۷۰ سرخپوشان روی سماجت حنانوف توانست صاحب یک کرنر شود که ارسال ترابی را مدافع گل گهر برگرداند اما سینا اسدبیگی با شوتی سرکش و زیبا از راه دور توانست دروازه میزبان را کند تا سند برتری پرسپولیس در این مسابقه امضا شود.

گل‌گهر هم برای جبران نتیجه به بازی مستقیم روی آورد. در دقیقه ۸۸ ضربه ایستگاهی میزبان راهی به دروازه بیرانوند نداشت.

در نخستین دقیقه وقت‌های اضافه بار دیگر بیرانوند با واکنشی زیبا مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

در نهایت سرخپوشان با نتیجه دو بر صفر به برتری رسیدند تا با ۲۹ امتیاز به صدر جدول بازگردند. گل‌گهر ۲۴ امتیازی هم در رده چهارم جای دارد.

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، شایان مصلح، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، علی‌اصغر عاشوری، رضا شکاری، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر(۳۸ وحدت هنانوف)، علی نعمتی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی(۸۳ کمال کامیابی‌نیا)، سعید صادقی(۹۳ حامد پاکدل)، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری(۸۳فرشاد فرجی).

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا