شهردار کرمان در آیین تقدیر از تیم‌های برتر مسابقات والیبال آتش‌نشانان خبر داد:

احداث ساختمان جدید ایستگاه آتش‌نشانی شماره دو با اعتبار هفت میلیارد تومان

در مراسمی با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، از تیم‌های برتر ششمین دوره از مسابقات والیبال آتش‌نشانان شهر کرمان، تقدیر شد.

سعید شعرباف، در مراسم تقدیر از تیم‌های برتر ششمین دوره از مسابقات والیبال آتش‌نشانان شهر کرمان که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و در محل ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی برگزار شد، گفت: بازسازی ساختمان ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی جزو پروژه‌های بودجه سال‌جاری شهرداری است و جزییات طرح به‌طور کامل در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پس از انتخاب پیمانکار مجرب، کلنگ احداث ساختمان ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی زده می‌شود و تلاش می‌کنیم به سرعت اجرا شود، افزود: سعی شده نواقص ساختمان موجود برطرف و ساختمان جدید به‌صورت استاندارد با اعتبار حدود هفت میلیارد تومان ساخته شود.

شهردار کرمان ضمن تشکر از مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، به‌خاطر پیگیری خرید تجهیزات این سازمان و ایجاد حال و هوای خوب در سازمان، خاطرنشان کرد: از اعضای شورا تقاضا داریم در تأمین ماشین‌آلات آتش‌نشانی کمک کنند.

محمود ایرانمنش، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان نیز بیان کرد: طرح جدید ساختمان ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی شهرداری کرمان آماده است و هر زمان مناقصه، برگزار و پیمانکار انتخاب شود، عملیات ساخت آغاز می‌شود.

مدیر دفتر طراحی شهرداری کرمان نیز با اشاره به اینکه ساختمان ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی، در بلوار آیت‌الله صدوقی، مجدداً طراحی شده، خاطرنشان کرد: زیربنای کل سایت ۱۰۱۰ مترمربع و زیربنای ساختمان، ۷۲۰ مترمربع است و کلیه بخش‌های خدماتی، اقامتی و آشیانه‌ها به‌صورت استاندارد طراحی شده است.

زهرودی، افزود: هزینه ساخت ساختمان جدید ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی، حدود هفت میلیارد تومان برآورد شده و مناقصه آن به‌زودی برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: ساختمان جدید ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی به‌صورت کاملاً استاندارد و ایمن ساخته خواهد شد.
قاسم بابایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات معاون خدمات‌شهری شهردار، تمثال مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی را به محمود ایرانمنش تقدیم کرد.

گفتنی است؛ از تیم‌های برگزیده ششمین دوره مسابقات والیبال آتش‌نشانان کرمان نیز با اهدای جام قهرمانی و هدایایی، تقدیر شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا