رییس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان عنوان کرد:

لزوم رونق‌بخشی به صنعت فرش کرمان

رییس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان در بازدیدی که به‌همراه استاندار از شرکت فرش کرمان به‌عمل آورد از لزوم رونق بخشی به صنعت فرش کرمان و ارتقای جایگاه آن سخن گفت.

به‌گزارش کرنا، محمد امین شمسی، گفت: با توجه به‌ پیگیری‌های کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان و همچنین علقه مردم این شهر نسبت به صنعت فرش، با حضور استاندار بازدیدی از شرکت فرش کرمان، واقع در بلوار باستانی پاریزی صورت گرفت و جلسات و نشست‌های متعددی در این خصوص برگزار شد.

وی افزود: در آخرین نشستی که در این خصوص صورت گرفت، مقرر شد، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، به‌منظور برپایی موزه زنده فرش کرمان، ایجاد فضا برای تولید و عرضه فرش، ایجاد فضای مناسب جهت فعالیت‌های تفریحی و گردشگري و همچنین برپایی یک رستوران مرتبط، یک طرح جهت معرفی و ارائه به سرمایه‌گذار آماده نماید.

این عضو شورای شهر، احیا و رونق‌بخشیدن به صنعت فرش را به‌عنوان میراث فرهنگی ماندگار این استان، بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: به‌همین منظور پیگیر ساماندهی اوضاع شرکت فرش هستیم تا از این طریق زمینه و امکان بیشتری برای رونق صنعت فرش کرمان در سطح کشور مهیا شود.

وی درپایان، از تلاش برای احیای بیمارستان مرسلین به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر به مردم خبر داد.
 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا