رییس بنیاد شهید: فقط یکی از شرکت های بنیاد شهید ۵ هزار میلیارد تومان اختلاس کرده است

✅ رییس بنیاد شهید: فقط یکی از شرکت های بنیاد شهید ۵ هزار میلیارد تومان اختلاس کرده است

🔻هنوز حجم اختلاس‌هایی که در بنیاد اتفاق افتاده را نمی‌دانیم

قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید در گفت‌وگویی با خبرگزاری تسنیم برای اولین بار از اختلاس ها در این بنیاد گفته است:

متأسفانه در این سال‌های اخیر هم که آفت‌های زیادی گرفتار شده، مثلاً یک گروه عمده‌ای از مدیران بانک دی دستگیر شدند و در زندان هستند. هنوز ما حجم خساراتی که وارد شده و اختلاس‌هایی که اتفاق افتاده را نمی‌دانیم.

روزهای گذشته مدیرعامل بانک دی فعلی، پیش من بود و گزارش می‌داد. فقط یکی از شرکت‌ها حدود ۵ هزار میلیارد تومان اختلاس انجام داده است. می‌گفت آنقدر این موضوع بزرگ بوده که دیگر ما از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی خواستیم بیایند، ورود کرده و موضوع را بررسی کنند.

🔹️این فقط یک نمونه از بانک دی بود، حالا همین مسائل در مجموعه‌ی کوثر یا در مجموعه صندوق ذخیره شاهد و جاهای مختلفی که اخبارش هر از چند گاهی به گوش می‌رسد، هم تا حدی وجود دارد. در حالی که این مجموعه‌ی انقلابی، مقدس و وابسته به شهدا، باید پاک‌ترین و تمیزترین سازمان باشد.

https://www.instagram.com/divareshahr.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا