دکتر پورابراهیمی سفر دو روزه فرمانداران، بخشداران و شهرداران شهرستان های کرمان و راور را به تهران تشریح کرد.

ازدید از پروژه های عمرانی و شهری تهران تا دیدار با وزیراقتصاد، رئیس بنیادمسکن و معاونین وزیر کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس

🔸به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، دکترمحمدرضا پورابراهیمی با اشاره به برگزاری نشست دو روزه مسئولان اجرایی شهرستان های کرمان و راور در تهران اظهار داشت: هدف از این نشست آشنایی با پروژه های عمرانی کشور، دیدار با نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی و پیگیری مطالبات مردم در حوزه های مختلف ماموریتی بود.

🔸وی افزود: نخستین موضوع بازدید از طرح های عمرانی شهرداری تهران بود تا شهرداران از این ظرفیت برای ماموریت هایی که دارند بهره بگیرند.

🔸پورابراهیمی تصریح کرد: برنامه بعدی، نشست مشترک با معاونین وزرای کشور و وزیر راه و شهرسازی برای حل مشکلات مرتبط با این دو وزارتخانه بود و جلسه مشترکی در محل کمیسیون اقتصادی با معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برگزار شد.

🔸نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: در این نشست درخواست اختصاص ماشین آلات و تجهیزات موردنیاز راهداری و آتش نشانی ارائه و مقرر شد با موافقت رییس سازمان شهراری ها و دهیاری های کشور، فهرست اولویت ها تا هفته آینده ارائه و به زودی در این رابطه تصمیم گیری شود.

🔸وی اظهار داشت: در بحث قیر آسفالت معابر مقرر شد با اولویت حوزه های مختلف طی نامه ای از سوی بنده ارسال شود و براساس آن بتوانیم سهمیه مازاد بر عدد تخصیص یافته، به حوزه کرمان و راور را پیگیری کنیم تا درمناطق موردنیاز و محروم استفاده شود.

🔸پورابراهیمی تصریح کرد: اختصاص منابع با کارمزد چهار درصد برای اجرای پروژه های اقتصادی شهری و روستایی موضوع دیگر بود که مقرر شد فهرست پروژه ها احصاء و پرونده ها به تهران ارسال شود تا با اختصاص منابع، به اجرای پروژه های درآمدزا کمک شود.

🔸وی بیان داشت: در بحث صدور مجوز واگذاری اراضی در مناطقی از جمله محی آباد و باغین که دچار مشکل هستند، مقرر شد مسئله حل و واگذاری زمین به مردم عملیاتی شود.

🔸رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در این نشست توافق شد درخصوص استخدام شهردارانی که بیش از سه سال سابقه دارند پیگیری لازم از سوی بنده انجام تا سریعا موضوعات مربوط به استخدام آنها رفع شود.

🔸وی افزود: مسئولان اجرایی شهرستان های کرمان و راور با رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز نشستی داشتند

🔸در این دیدار به بحث توسعه روستایی اشاره شد و مقرر گردید: در روستاهایی که باید طرح هادی بازنگری شود، کار انجام و طرح های هادی روستاهایی که فاقد طرح هادی هستند، مصوب شود.

🔸بر این اساس در این نشست مقرر شد: تسریع زمانی جهت آغاز عملیات اجرایی شهرک شهید همت کرمان انجام شود، بحث چمن مصنوعی و آسفالت معابر روستایی در این جلسه مطرح و توافق شد همکاری لازم با اولویت روستاهای مربوط به شهرستان های کرمان و راور در تخصیص قیر و اختصاص چمن مصنوعی برای ورزش روستایی اقدامات لازم اجرا شود.

🔸همچنین دیدار با وزیر اقتصاد برگزار شد و لزوم تسریع در پرداخت سهم شهراری ها از محل مالیات بر ارزش افزوده یکی ازموضوعات این نشست بود.

🔸پورابراهیمی گفت: مسئله دیگر استفاده از تبصره 18 قانون بودجه برای ایجاد طرح های اشتغال در مناطق مختلف بود که وزیر اقتصاد در این رابطه بیان کرد از طریق سازمان امور اقتصاد و دارایی پیگیری لازم برای جذب اعتبارات تبصره 18 در شهرستان های کرمان و راور با اولویت مناطق روستایی و کمتر برخوردار دنبال خواهد شد.

🔸وی با اشاره به درخواست حمایت از تامین مالی و اجرای پروژه های بزرگ در استان کرمان از وزیر اقتصاد بیان داشت: با دعوت بنده، به زودی وزیر اقتصاد برای آغاز عملیات اجرایی تولید سل های خورشیدی و پیگیری طرح های توسعه لاستیک بارز و سیمان به کرمان سفر خواهد کرد.

🔸نماینده کرمان و راور در مجلس گفت: در نشست با وزیر اقتصاد مشکلات مربوط به وام های بخش کشاورزی و امهال آنها مطرح شد.
—————————————

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا