دکتر پورابراهیمی در همایش زکات مُلک سلیمانی در مصلی کرمان عنوان کرد:

🔰

📍از گشایش های اقتصادی که در هفته های آینده قرار است صورت بگیرد، استقبال می کنیم.

📍مطالبه مردم این است تورم در اقتصاد کشور متوقف شود

📍نرخ رشد نقدینگی در اقتصاد کشور به تدریج در حال کاهش است

📍از گشایش های اقتصادی که در هفته های آینده قرار است صورت بگیرد، استقبال می کنیم.

📍ما می توانیم در توانمندسازی اقتصاد از درون کار کنیم

📍ناترازی بودجه آثار سنگینی در اقتصاد کشور داشته لذا یکی از مهم ترین موضوعات ما امروزساماندهی وضعیت بودجه ریزی و برطرف کردن این ناترازی است. 

📍باید در کشور تولیدی داشته باشیم تا ابزار بازتوزیع مثل زکات بتواند کارآمدی خود را نشان دهد.

📍نباید جمهوری اسلامی و دولت و مجلس سر سوزنی از رویکرد توانمندسازی داخلی کشور فاصله بگیرند.

📍برای ما دام است که دوباره تمام تمرکز را بر نگاه بیرونی بگذاریم و دوباره منابع کشور را به فروش نفت گره بزنیم که پاشنه آشیل اقتصاد ایران شده است.

📍از گشایش های اقتصادی که در هفته های آینده قرار است صورت بگیرد، استقبال می کنیم و ما به دنبال تحریم نیستیم اما اگر به دوره قبل از تحریم برگردیم و کشور را دوباره وابسته به قبل کنیم این اشتباه خواهد بود

📍وی در ادامه اظهار کرد: قانون زکات بعد از چند دهه در کمیسیون اقتصادی تصویب شد و سال ۹۰ اجرا شد و امروز در کشور مسیر بسیار خوبی فراهم کرده که البته در اجرا انتظار داریم بخش هایی از این قانون با اهتمام بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

پورابراهیمی اظهار کرد: تامین زیرساخت های این موضوع در کمک به افزایش میزان زکات تاثیر دارد و به نظر می رسد باید از ظرفیت های مردمی بیش از گذشته استفاده کنیم.

📍رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی شجره طبیه ای است که میلیون ها نفر از آن بهره مند هستند.
——————————

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا