دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت اعلام کرد:

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت اعلام کرد:تسریع در فرایند دادرسی با ایجاد ارتباط الکترونیک بین دادسراها و کلانتری‌های جیرفت

حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در جلسه ای که با جانشین انتظامی و رئیس پلیس پیشگیری و روسای کلانتری ها شهرستان برگزار شدگفت: در راستای اجرای برنامه های سند تحول قضایی در خصوص استفاده هر چه بیشتر از سیستم های الکترونیکی در امور قضایی و با همکاری نیروی انتظامی همه کلانتری هایشهرستان بزودی مجهز به سیستم برقراری ارتباط الکترونیک با دادسرای عمومی و انقلاب می شوند.

حسین سلامی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت با اعلام این مطلب افزود: در همین راستا فرماندهی انتظامی شهرستان نسبت به تجهیز کلانتری ها به سیستم های رایانه ای و ایجاد بستر مناسب و آموزش به نیروهای کلانتریها، زیر ساخت های لازم را برای برقراری ارتباط الکترونیکی و مکانیزه بین دادسراها و کلانتری های شهرستان فراهم نماید.

سلامی افزود: تا برقراری کامل این ارتباط از امروز با تعداد ۵ کلانتری مرکز شهر به صورت ازمایشی، ارتباط الکترونیکی برقرار می شود و طی روز های آینده تمامی کلانتری ها دارای این ارتباط خواهند شد.

دادستان جیرفت تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته بعد ازکلانتریها، دیگر پلیس های تخصصی نیز مشمول اجرای این طرح می گردند.

حسین سلامی دادستان جیرفت صرفه جویی در وقت و نیروی انسانی را از مهمترین مزایای اجرای این طرح برشمرد و افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی، و حضور فیزیکی ارباب رجوع ها ، مخصوصا در کلانتری ها از این به بعد به جای حضورمستقیم اصحاب دعوا و مأموران در دادسراها این مراحل از طریق سیستم انجام خواهد گرفت و دادیاران می توانند با تمرکز و توان بیشتر در خدمت مردم باشند.

وی اضافه کرد: از دیگر مزایای مهم این طرح سرعت در اجرای دستورات قضایی توسط ضابطین بوده که این امر می تواند رضایت ارباب رجوعاع و شهروندان را در پی داشته باشد.

سلامی اظهار داشت: مقام قضایی بعد از صدور دستور بلافاصله از طریق رایانه آن را به مرجع انتظامی ارسال و مرجع انتظامی بعد از انجام فرایند اداری،باید نتیجه را در کوتاه ترین زمان ممکن به داسرا عودت می دهد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ، افزایش امنیت دستورات قضایی و جلوگیری از جعل و سوء استفاده و یا مفقود شدن دستورات و مکاتبات را از دیگر مزایای برقراری ارتباط سیستمی بین مراجع انتظامی و دادسراها برشمرد

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا