خشونت و قطر آب؛

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
خشونت و قطرات آب
خشونت مامور شهرداری کرمان، و ذخیر کردن قطرات آب
امروز صبح وقتی در حال عکس گرفتن از درخت بری، واقع در خیابان سعدی بودم، مامور شهرداری، به من گفت، حق نداری عکس بگیری، البته تعدادی عکس گرفتم. بعد از آن به چند مکان زنگ زد. افراد حاضر در صحنه گفتند: بعد از چندین تماس دنبال شمل می گشت، بلاشک اگر درصحنه مانده بودم، درگیری با اصحاب آره برقی، دور از انتظار نبود.
خیابان سعدی کرمان، بیشتر مراکز درمانی دارد و روبروی درخت بریده شده یک مرکز درمان سرطان واقع شده است. که فضای سبز باید بیشتر در این خیابان دیده شود. ولی متاسفانه شاهد قلع و قمع درختان هستیم. که در روزهای گرم سال، همگی بدنبال سایه ی آنها له له می زنند. ولی از رسیدگی حداقلی به آنها عاجز هستیم. درختانی که می توانند بر سلامتی همه جانبه شهر موثر واقع شوند. البته انتظار می رفت شهرداری با برنامه ریزی صحیح مانع خشک شدن و بیماری درختان عمومی شهر باشند والبته مردم هم می توانند، حداقل با آب غیر قابل شرب ویا قطرات ناشی از خرابی شیرآلات تا رفع عیب درختان را از عطش نجات دهند. فضای سبز شهر یک شاخص مهم برای شادابی و سلامتی مردم است. اگر فقط با ذخیره قطرات ناشی از شیر آلات خراب ویک مقدار حس مسولیت همراه شود بسیاری از درختان قدیمی و زیبای شهر خشک نمی شدند. چهره شهر کرمان، تا چشم کار می کند، بتن، ساختمان و تاسیسات است. بجز تولید انواع آلودگی ها، وافزایش حرات درون شهر، خستگی بصری و روانی رواج پیدا می کند. البته در این شرایط فقط شهرداری گرچه وظیفه آن است ولی مردم باید با درختان خیابان بیشتر از این باید مهربان باشند.
بنظرم نوع برخورد مامور شهرداری با یک خبرنگار، ویا یک شهروند، حکایت و نشان از این دارد آموزش وترویج فرهنگ باید از خود شهرداری آغاز شود.

https://www.instagram.com/divareshahr.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا