حذف موانع اداری؛ پیشرفت جیرفت، افزایش تولید و اشتغال جوانان را به همراه دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مدیرکل و معاونین اداره کل صمت، با فرماندار شهرستان جیرفت دیدار کردند.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان در این دیدار ضمن تشکر از توجه فرماندار جیرفت به حوزه های صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: توجه به تولید و اشتغال زایی یکی از مهمترین اهداف دولت است لذا می طلبد همه دستگاههای دولتی در این راستا برنامه‌ریزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب را همراهی نمایند.

مسلم مروجی فرد افزود: شهرستان جیرفت در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت دارای پتانسیل و استعدادهای کم‌نظیری است که اگر موانع اداری دست و پاگیر رفع شود؛ شاهد شکوفایی بیشتر این استعدادها خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم فعالیت در چارچوب قانون و پرهیز از قانون گریزی تصریح کرد: برای جذب و نگه داشتن سرمایه گذار باید به جای موانع اداری از بسته های تشویقی استفاده نمود تا شاهد استقبال بیشتر سرمایه گذاران در همه حوزه صنعتی، معدنی، کشاورزی و… باشیم.

مروجی فرد گفت: حذف بروکراسی اداری، جلوگیری از خام فروشی محصولات معادن با احداث کارخانه های متعدد، توجه به تولید داخل، جلوگیری از ورود و عرضه کالاهای قاچاق و اشتغالزایی برای جوانان منطقه از جمله اقداماتی است که اداره کل صنعت و معدن برای توسعه منطقه انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مشکلات اداری که بعضا سد راه برخی از واحدهای صنعتی و معدنی وجود دارد، رفع شود، سالانه زمینه اشتغال هزاران نفر از جوانان جنوب کرمان فراهم خواهد شد.

مروجی فرد با اشاره به لزوم حمایت از تولید داخل گفت: تولید داخل از موضوعات مهم و مد نظر اداره کل صنعت و معدن تجارت جنوب کرمان است، لذا برای حمایت از تولید داخل؛ قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در جنوب کرمان راه اندازی شد و بازرسان اداره کل نیز روزانه در حال بازرسی و رصد بازار هستند تا از ورود و عرضه کالاهای قاچاق جلوگیری نمایند.

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان جیرفت ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان اظهار داشت: فرمانداری جیرفت برای رفع مشکلات، همراه و حامی اداره کل صنعت، معدن و نجارت جنوب کرمان و سرمایه‌گذاران خواهد بود.

احمد بلندنظر با بیان اینکه جلوی زیاده خواهی های برخی افراد سودجو گرفته خواهد شد تاکید کرد: کمک های واحدهای معدنی و صنعتی باید صرفاً در قالب مسئولیت های اجتماعی و کارشناسی شده باشد نه چیزی دیگر.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا