جشنواره تجسمی فجر برای سومین بار به جنوب کرمان رسید

جشنواره تجسمی فجر برای سومین بار به جنوب کرمان رسید

همزمان با پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کشور سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان برای هنرمندان این منطقه فراخوان داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان روز شنبه اعلام کرد: این جشنواره از هفتم تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری در جیرفت برگزار می شود و هنرمندان باید آثار خود را تا هفتم دی به دبیرخانه واقع در این اداره کل تحویل دهند یا تصویر آثار را از طریق پیام رسان آی گپ به شماره ۰۹۱۲۶۱۰۱۴۷۰ ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، بهرام مسلمی مهنی توضیح داد که این جشنواره در رشته های تصویرگری، نقاشی، خوشنویسی، کاریکاتور، عکاسی، مجسمه سازی، نگارگری، طراحی و سایر رشته های جشنواره برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از بین آثار برگزیده به ۱۲ نفر جوائز نقدی اهدا خواهد شد افزود: به آثاری که بعد از هفت دی ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد؛ همچنین هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره اعلام شده ارتباط برقرار کنند.

مسلمی مهنی با تاکید بر اینکه جنوب کرمان در حوزه فرهنگی در کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد، ادامه داد: جنوب کرمان ظرفیت های فرهنگی بسیار خوبی در همه حوزه ها داراست به گونه ای که شاهد کسب عنوان های برتر فرهنگی توسط فعالان فرهنگی و هنری این منطقه در کشور هستیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا