تمهیدات تنظیم بازار کرمان برای مدیریت تقاضا در سالگرد شهادت سردار دل‌ها

تمهیدات تنظیم بازار کرمان برای مدیریت تقاضا در سالگرد شهادت سردار دل‌ها

نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان روز شنبه با دستورکارهای مختلف از جمله مدیریت مناسب تقاضا همزمان با مراسم سالگرد شهادت سردار دل ها که با حضور زائران خارج از استانی همراه است برگزار و برنامه ریزی ها اتخاذ شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این نشست تاکید کرد که مشکل و مانعی به لحاظ تامین کالای مورد نیاز موکب‌های مردمی در برگزاری سالگرد شهید سلیمانی وجود ندارد.

آنطور که پایگاه اطلاع‌رسانی استاندار کرمان از این نشست خبر داده، رحمان جلالی افزود: مجوز توزیع آرد و برنج به موکب‌ها تنها با نماینده رسمی کمیته ستاد سالگرد خواهد بود.
وی با اشاره به نزدیک شدن به مراسم سومین سالگرد سردار قاسم سلیمانی بر به کارگیری همه ظرفیت های استانی به منظور مدیریت مناسب تقاضا در جریان برگزاری این مراسم تاکید کرد.

حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این نشست گفت: نظارت و بازرسی بر توزیع آرد در نانوایی‌های شهرستان‌ها به عهده فرمانداران و نمایندگان است که در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.
وی در مورد ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی‌ضابطه قیمت آرد افزود: هرگونه عرضه آرد خارج از توزیع شرکت غله ممنوع است و باید کنترل و نظارت مستمر وجود داشته باشد، لذا با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود و از این قاعده کلی حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سال گذشته همزمان با مراسم دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی میزبانی و آماده سازی اسکان برای افزون بر ۲۰ هزار نفر در کرمان تدارک شده بود و این درحالی است که برخی مسئولان پیش بینی کرده اند که نیاز برای اسکان و میزبانی از زائران امسال با رشد چندبرابری مواجه باشد.

براساس آمارها غیر از زائران ایرانی از استان های کشور، تاکنون از ۸۰ کشور دنیا زائر به گلزار شهدای کرمان برای زیارت تربت سردار دل ها به این شهر آمده اند که پیش بینی می شود این افراد همزمان با مراسم سالگرد نیز به کرمان سفر کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا