تساوی در رفسنجان؛ ملوان همچنان نمی‌بازد

تساوی در رفسنجان؛ ملوان همچنان نمی‌بازد

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و ملوان در هفته سیزدهم لیگ برتر ایران به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار، تیم‌های مس رفسنحان و ملوان عصر شنبه در هفته سیزدهم لیگ برتر ایران در ورزشگاه شهدای صنعت مس روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این مسابقه را «محمدرضا تارخ» با کمک‌های «علیرضا مرادی» و «محمد هاشمی‌نسب» بر عهده داشتند.

ملوان تیمی که با مازیار زارع پیشرفت محسوسی داشته است در شرایطی روبه‌روی مس رفسنجان قرار گرفت که هفته گذشته سپاهان قدرتمند را متوقف کرد، آنها برای پیروزی در بیرون از خانه انگیزه‌های زیادی داشتند اما برای دومین هفته متوالی متوقف شدند.

مس رفسنجان که با حاشیه‌های تغییرات مدیریتی روبه‌رو شده است در شرایطی پا به این میدان گذاشت که محمد ربیعی اعلام کرد آخرین فصل حضورش در این تیم خواهد بود.

اگرچه دو تیم برای رسیدن به گل در این بازی تلاش زیادی انجام دادند و فرصت‌هایی را برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند اما نتوانستند به گل برسند تا در پایان ۹۰ دقیقه، چیزی جز یک امتیاز نصیب تیم‌ها نشود.

با این تساوی مس رفسنجان تعداد امتیازات خود را به عدد رساند تا ۱۸ رساند تا در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. ملوان نیز با ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفت.

ترکیب مس رفسنجان:

داوود نوشی‌صوفیانی، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، حسن جعفری، مهدی ترکمان، فرشید باقری، سید مهدی حسینی (گادوین منشا)، محسن آذرباد (مهرداد رضایی)، فراز امامعلی (محمد مهدی محبی) و لوسیانو پریرا (امید لطیفی)

ترکیب ملوان:

ایمان صادقی، مجید عیدی، علیرضا خوشکفا، سعید کریمی، پدرام قاضی پور، محمود مطلق زاده، محمد صادق بارانی (میلاد شعبانلو)، مهران احمدی (سید عبدالله حسینی)، مسعود زائر کاظمینی (امیرحسین یحیی‌زاده)، سجاد بازگیر (امید نافذ)، مهدی مومنی (سهیل فداکار)

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا