ترافیک سنگین هفت مسیر در قلب کرمان و توضیح پلیس

ترافیک سنگین هفت مسیر در قلب کرمان و توضیح پلیس

ظهر امروز(شنبه) درحالی شهروندان در مرکز شهر کرمان شاهد ترافیک سنگین در هفت مسیر بودند که پلیس می گوید علت، وقوع تصادفی بوده که منجر به خسارت شده اما بموقع به پلیس اطلاع داده نشده بود.

به گزارش خبرنگار این ترافیک در حوالی خیابان های عدالت، سپه، قرنی، سعدی، چهارراه کاظمی و چهارراه طالقانی شهر کرمان حوالی ظهر امروز خبرساز شده بود که خبرنگاردر این زمینه موضوع و چرایی آن را از پلیس راهور جویا شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمان با اشاره به ترافیک سنگین در هفت خیابان این شهر طی روز جاری گفت: وقوع تصادف خسارتی بین ۲ خودرو در خیابان قرنی و اطلاع‌ ندادن بموقع به پلیس موجب بروز ترافیک در خیابان‌های متصل به این خیابان شده بود.

سرهنگ امین پاک ایزدی در گفت‌وگو با افزود: به علت این حادثه ترافیک سنگینی در خیابان های اطراف ایجاد شده بود که پلیس به محض کسب اطلاع به موضوع ورود و ترافیک را مدیریت کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود شهروندان هرگونه مشکل ترافیکی را سریع به پلیس اطلاع دهند و از بروز مشکلات بعدی پیشگیری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان کرمان همچنین تاکید کرد: در صورتی که تصادف فقط منجر به خسارت مالی شود و بعد از تصادف امکان حرکت خودروها سلب نشده باشد، رانندگان موظفند خودروهای خود را به کنار معبر (منتهی الیه سمت راست) هدایت کنند تا از انسداد معابر و بروز ترافیک جلوگیری شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا