به زودی چندین طرح معدنی در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری خواهد رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مدیرکل و معاون امور معادن اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به همراه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان، امام جمعه و فرماندار از طرح های معدنی شهرستان فاریاب بازدید کردند.

مسلم مروجی فرد در این بازدید با اشاره به فعالیت معادن در شهرستان فاریاب اظهار داشت: شهرستان فاریاب با وجود این معادن در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به زودی چندین طرح مهم معدنی در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری خواهد رسید که این مهم می تواند در زمینه تولید، اشتغال و پیشرفت شهرستان موثر باشند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل معادن شهرستان فاریاب، تصریح کرد: شهرستان فاریاب از نظر تعداد پروانه بهره‌برداری معدن مقام دوم در جنوب استان را دارد و استفاده از این ظرفیت در مسئولیت های اجتماعی در جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم شریف این شهرستان در دستور کار است.

مروجی فرد با اشاره به مشکل معدن کرومیت آسمینون و پیگیری نماینده محترم مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، گفت: این معدن بزودی تعیین تکلیف خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ضمن تشکر از نماینده محترم پنج شهرستان جنوبی کرمان و امام جمعه محترم شهرستان فاریاب، بیان کرد: همراهی نمایندگان و ائمه جمعه همواره یاری رسان و مشوق اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در خدمت رسانی به مردم بوده است.

در ادامه منصور شکرالهی با بیان اینکه معادن شهرستان فاریاب کمک بزرگی به اقتصاد مردم کرده است افزود: باید مشکلاتی که در رابطه با معادن وجود دارد حل شود.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان تصریح کرد: حل مشکل معدن کرومیت آسمینون از طریق وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیری شده و در حال رفع شدن است.

https://www.instagram.com/divareshahr.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا