با انتصاب مدیرعامل جدید

تکانه‌ها در فوتبال مس به اوج رسید

تکانه‌ها در فوتبال مس به اوج رسید

حرف و حدیث‌ها درباره وضعیت باشگاه‌های ورزشی شرکت ملی مس طی هفته‌های اخیر خبرساز بود اما روز پنجشنبه هفته گذشته (۲۴ آذر) این مساله به اوج رسید زیرا انتشار خبر انتصاب مدیرعامل باشگاه فوتبال لیگ برتری رفسنجان با تجمع عده‌ای از اهالی منتسب به ورزش شهرستان و استان نیز همراه شده بود.

به گزارش خبرنگارروز پنجشنبه خبر انتصاب مدیرعامل جدید باشگاه مس رفسنجان درحالی خبرساز شد که همزمان برخی مدعی بودند اعضای هیات مدیره و مقامات این نهاد نیز از این انتصاب کاملا بی‌اطلاع بوده اند.

خبر آمده بود حسین پورمحمدی که مسئولیت باشگاه شهرداری رفسنجان را داشت با حکم علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان منصوب و جایگزین مجید زیندینی شد.

براساس گزارش رسانه های محلی، برخی افراد که به عنوان ورزش دوستان شهرستان معرفی شدند همان روز پنجشنبه در واکنش اعتراضی به این انتصاب جلو صندوق بازنشستگی مس و نیز فرمانداری تجمع کردند.

گرچه این تجمع با تجمع شمار دیگری از علاقه مندان به ورزش های رزمی و معترض به برگزار نشدن المپیاد ورزش های رزمی شهرستان همراه شد اما این دلیل بر آن نشد که صدای اعتراض فوتبال دوستان شنیده نشود.

در این حین بود که برخی منابع خبری محلی همچنان واکنش امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان را در خصوص این تجمع و انتصاب خبری کردند که هردو گفته بودند از این مساله اطلاعی نداشتند.

اما آنطور که گزارش شده سرپرست فرمانداری رفسنجان در جمع تجمع کنندگان حضور یافته و در سخنانی گفته که در این زمینه با وی هماهنگی نشده بوده است.

تاکید امام جمعه بر حفظ آرامش

آنطور که بعضی رسانه های رفسنجان گزارش کرده اند امام جمعه این شهرستان نیز ضمن اینکه تصریح کرده در این مورد با وی صحبتی نشده اظهار داشته است: ما در عزل و نصب ها دخالتی نداریم اما قبلا هم اعلام کردیم خط قرمز ما در خصوص مس حفظ آرامش و امنیت شهرستان رفسنجان، افزایش تولید و خدمت به مردم است.

تکانه‌ها در فوتبال مس به اوج رسید

انتصابات نباید موجب تنش شود

اما سرپرست فرمانداری رفسنجان در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: روز پنجشنبه با ابلاغ حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، حسین پورمحمدی جایگزین مجید زین الدینی رییس باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان شد.

حسین رضایی افزود: گرچه تصمیم از تهران است اما خوب بود با مشورت بزرگان و مسئولان شهرستان از جمله نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه همراه می شد که این تغییر و تحولات مدیریتی اگر با نظرخواهی از مدیران شهرستان همراه باشد به نفع مردم خواهد بود.

وی بیان کرد: تیم صنعت مس رفسنجان روزهای آتی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور باید با مس کرمان بازی کند، لذا نباید موجبات تنش برای این بازی فراهم شود که نتیجه منفی خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری رفسنجان با اشاره به اینکه مدیریت سابق باشگاه ورزشی فرهنگی صنعت مس رفسنجان عملکرد خوبی داشته است گفت: تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان با حمایت ها و برنامه ریزی های هدفمند، اکنون افتخاری برای این شهرستان است.

تجمع در تجمع

وی بیان کرد: البته پیش از ظهر نیز عده ای از علاقه مندان به ورزش تجمعی در مقابل فرمانداری داشتند که درصد زیادی از آنان بابت برگزار نشدن مسابقات رزمی و دفاع شخصی بود که همان روز باید برگزار می شد.

رضایی خاطرنشان کرد: قرار شده که رقابت مذکور هیته جاری برگزار شود.

موضع گیری دیرهنگام صندوق

صدور حکم برای باشگاه رفسنجان از سوی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس درحالی بود که برخی مسئولان باشگاه در اظهارنظرهایی یا صدور اخباری به رسانه ها موضع گرفته بودند که این انتصاب وجاهت قانونی ندارد و همچنان زین الدینی مدیرعامل است تا اینکه بتازگی صندوق بازنشستگی هم که اعلام کرد که این انتصاب به تایید هیات مدیره این نهاد رسیده است.

درواقع صندوق درحالی آب پاکی را روی دست معترضان به این انتصاب ریخت که برخی معترضان معتقد بودند عملکرد تیم به گونه ای نبوده که نیاز به تغییر وجود داشته باشد.

در خلال این خبرها که از ۲ روز پیش منتشر شده، بعضی معترضان به آنچه تجربه و شناخت ناکافی مدیرعامل جدید از ورزش فوتبال و نیز برخی انتساب های خانوادگی وی هم اشاره کرده اند؛ گرچه برخی افراد همزمان معتقدند اگر مدیرعامل جدید که ظرفیت ارتباط گیری و به دنبال آن دریافت بودجه بهتر و بیشتر را دارد، بتواند کار فنی را به باتجربگان این عرصه بسپارد و خوب مدیریت کند، شاید بتواند عملکرد مناسبی از خود و تیم برجا بگذارد؛ به هرروی باید منتظر نشست و دید که باشگاه مذکور به چه سرانجامی طی روزهای آتی خواهد رسید.

باتوجه به اینکه طی هفته های اخیر برخی خبرها مبنی بر بروز مشکل در بعضی تیم های دیگر زیرمجموعه شرکت ملی مس از جمله مس کرمان در سایر ورزش ها خبرساز شده بود، به نظر می رسد ضرورت دارد همه ظرفیت ها در حوزه این تیم لیگ برتری فوتبال به کار گرفته شود تا جایگاه کسب شده دچار تزلزل نشود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا