اطلاعيه شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون كارشناسي ارشد دوره های فراگير دانشگاه پيام نور سال 1401 (نوبت بيست و دوم)

1400/12/08
نسخه چاپی
به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در آزمون كارشناسي ارشد دوره های فراگير دانشگاه پيام نور سال 1401 (نوبت بيست و دوم) مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور از طريق درگاه اطلاع رساني اين سازمان از روز سه شنبه 1400/12/10 آغاز و در روز جمعه 1400/12/20 پايان مي‌پذيرد. لذا متقاضيان داراي شرايط، مي‌توانند در آزمون مذكور ثبت‌نام و شركت نمايند.

شرايط ثبت‌نام:

هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون مي‌تواند در يك كدرشته‌ امتحاني ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شركت‌ نمايد.

متقاضیان لازم است كه ابتدا دفترچه راهنماي ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرايط بودن شخصاً به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به پرداخت هزينه خريد كارت اعتباري ثبت‌نام در آزمون به شرح ذيل، اقدام كنند و سپس مراحل بعدي را به انجام برسانند.

دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با شروع ثبت‌نام در روز سه شنبه 1400/12/10 در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.

مراحلي كه متقاضی بايد براي ثبت نام اقدام كند:

1- مراجعه به درگاه اطلاع رساني اين سازمان براي تهيه كارت اعتباري ثبت‌نام (سريال 12 رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

2- تهيه فايل عكس اسكن شده متقاضی بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

3- آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز براي ثبت‌نام.

4- خريد كارت اعتباري ثبت‌نام به مبلغ 1.320.000 ريال (يک میلیون و سيصدوبيست هزار) ریال از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع‌رساني این سازمان. لازم به توضيح است هزينه ثبت‌نام به حساب مشخص شده در دانشگاه پيام‌نور واريز خواهد شد.

5-پرداخت هزینه خدمات ارسال پيام كوتاه به متقاضیان به مبلغ 12.000 (دوازده هزار) ريال .

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي:

به متقاضیان توصيه مي شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس براساس فرم پيش نويس با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور، اطلاعات لازم را براساس بندهاي برنامه نرم افزاري ثبت نام وارد نمايند. ضمناً متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمايند. در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارك متقاضی در صورت پذيرفته شدن در آزمون، مطابق ضوابط با وي رفتار خواهد شد.

زمان توزيع كارت اينترنتي و محل آزمون:

براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده، آزمون كارشناسي‌ارشد فراگير دانشگاه پيام نور سال 1401 (نوبت بيست و دوم) در روز جمعه مورخ 1401/04/24 برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است كه از روز سه‌شنبه مورخ 1401/04/21 لغايت روز پنجشنبه مورخ 1401/04/23 با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت و راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند. محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان انتخابي مندرج در بند 28 تقاضانامه تعيين مي‌گردد. لذا مقتضي است متقاضیان با مراجعه به جدول شماره 6 دفترچه راهنماي ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند.

نـكات و توصيه‌هاي‌ مـهم‌:

1) با توجه به تأثير 20 درصدي معدل دوره‌ كارشناسي، اكيداً توصيه مي‌گردد كه متقاضیان، معدل دوره كارشناسي خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمايند. شايان ذكر است كه معدل كارشناسي تراز شده و ميانگين وزني آنها تأثير بيست درصدي در نمره كل متقاضیان خواهد داشت. ضمناً متقاضياني که در زمان دريافت کارت شرکت در آزمون (1401/04/21 لغايت 1401/04/23) در مقطع کارشناسي فارغ التحصيل مي‌شوند، مي‌بايست در مرحله پرينت کارت با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات کارت، نسبت به اصلاح و درج معدل کارشناسي خود اقدام نمايند.

2)متقاضیان پس از تكميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده 6 رقمي و كدپيگيري 16 رقمي يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري نمايند.

3) در انتخاب كدرشته‌ امتحاني و همچنين شهرستان محل حوزه امتحاني خود دقت نمایید؛ پس از دريافت كد پيگيري 16 رقمي در اين خصوص، به درخواست‌هاي متقاضیان مبني بر اصلاح و يا جابجايي ترتيب اثر داده نخواهد شد.

4) با توجه به مشكلات بوجود آمده در آزمون هاي قبلي، در خصوص اشتباه در ارسال عكس متقاضیان (اين موضوع براي متقاضیاني كه ثبت نام آنان توسط ديگران انجام مي شود رخ داده است) تاكيد مي‌گردد علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس متقاضی ديگري بجاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهدشد.

5) هرگونه‌ تغييري‌ از طريق درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش و‌ نشريه پيك‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبري‌ و اطلاع‌رساني‌ سازمان ‌سنجش‌) و یا در صورت لزوم ‌از طريق رسانه‌هاي جمعی ‌اعلام ‌خواهد شد.

نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سئوال می‌توانند به سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس https://request.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند. به مواردي كه از طريق ديگري واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً متقاضیان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در ميان بگذارند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا