احداث بوستان بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بزرگترین جنگل دست کاشت ایران

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه یک شهر کرمان از احداث بوستان بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش کرمان آنلاین، محمد رضا یحیی زاده، به اجرای پروژه بوستان بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه پردیسان قائم (عج) اشاره کرد و گفت: احداث این بوستان در بزرگترین جنگل دست‌کاشت کشور، در دستور کار قرار دارد.
وی مساحت این پروژه را 14و نیم هکتار دانست و ادامه داد: این بوستان در محدوده خیابان انتظار تا ورودی جاده آرامستان «بهشت کریمان» احداث می‌شود.
وی با اشاره به عملیات جدول گذاری و ساخت سکوهای استراحت خانوادگی گفت: برخی از مسیرهای این‌ محدوده از بوستان نیز به صورت سنگ‌فرش اجرا می‌شود.

در ادامه نیز وحید بهرآسمانی معاون خدمات شهری منطقه یک شهر کرمان، ضمن اشاره به وسعت این بوستان و قرار گرفتن در فضای درختان جنگل دست کاشت و مجاورت کوه، به نصب پایه‎نور و نورپردازی برای تامین روشنایی این بوستان را عنوان و خاطرنشان کرد: نصب‌مبلمان‌شهری، ایجاد راه اندازی آبشارهای جذاب بر روی کوه های مجاور و اجرای مسیر پیاده‌رو سلامت به طول ۱۵۰۰ متر از جمله امکانات در نظرگرفته‌شده برای این بوستان است.

وحید بهرآسمانی، در ادامه احداث مسیردوچرخه‌سواری، آبنما و نصب ست‌های تندرستی را از جمله اقدامات در دستورکار دانست و گفت: احداث این بوستان با مشارکت حوزه های معاونت حمل‎ونقل و امورزیربنایی و معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری کرمان، در حال اجرا می باشد و ان شالله در آینده ای نزدیک فاز اول این پروژه به بهره برداری می رسد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا