آماده-باش-ادارات-کرمان-برای-میزبانی-از-زائران-سومین-سالگرد-شهادت استاندار در جمع مدیران استان تاکید کرد

آماده‌باش ادارات کرمان برای میزبانی از زائران سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

آماده‌باش ادارات کرمان برای میزبانی از زائران سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

استاندار کرمان بر ضرورت آماده‌باش همه‌جانبه تمامی دستگاه های اجرایی استان در میزبانی شایسته در همه بخش های زیرساختی و خدماتی برای سومین سالگرد شهادت سردار دل ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ، محمدمهدی فداکار روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان با موضوع هماهنگی اسکان زائران سالگرد سردار شهید سلیمانی گفت: باتوجه به پیش بینی ها مبنی بر افزایش شمار زائران مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی در مقایسه با سال های گذشته، باید حداکثر تدارکات را برای جلب رضایت زائران در این سرمای زمستان به کار گرفت.

وی تاکید کرد: مدیران استان در ایام دهه مقاومت از حوزه استحفاظی خود خارج نشوند و با ظرفیت‌های دستگاه اجرایی به طور کامل در اختیار برنامه‌ها و مراسم باشند.

فداکار اظهارداشت: شهید سلیمانی فردی کریم و مهمان‌نواز بود لذا ما نیز باید زائران مزار ایشان را با همان حس و حال تحویل بگیریم و میزبانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید برگزاری مراسم سومین سالگرد شهید سلیمانی با جدیت و حداکثر ظرفیت پیش‌بینی شود افزود: همه اصناف برای خدمات‌دهی به مردم و زائران آماده باشند و موکب‌ها خدمات مختلف ارائه کنند و این اقدامات تنها به پذیرایی زائران منحصر نباشد.

فداکار با تاکید بر اینکه احتمالا در ایام نوروز نیز با حجم زیادی از مهمانان و زائران سردار سلیمانی مواجه باشیم و باید آمادگی خدمت‌رسانی داشته باشیم تاکید کرد: بحث اسکان برای ما بسیار اهمیت دارد لذا ظرفیت همه دستگاه ها باید پای کار باشد.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان نیز در این نشست با اشاره به فتنه هایی که در جامعه شکل می گیرد گفت: گاهی اوقات فتنه‌ها و نقشه‌های رنگارنگ بدخواهان بعضی‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در این راستا هر چه آدم‌ها تحلیل قوی و بصیرت بالاتری داشته باشند بیشتر در مسیر می‌مانند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی بیان کرد: در مکتب شهید سلیمانی این بحث حرکت در خط مستقیم و مسیری که امام جامعه مشخص می‌کند بسیار پررنگ است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با ۴۰ سال جهاد از پس این امتحانات برآمد و سرانجام به شهادت رسید، تصریح کرد: امیدوارم نسل جوان و کسانی که شاهد عینی بعضی از حوادث کشور بودند به نسلی که بعضی از صحنه‌ها را ندیدند این موارد را بگویند زیرا این صحنه‌ها در هدایت جوانان نقش مهمی دارد.

آمادگی ها برای مراسم سالگرد

در ادامه نشست فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز با اشاره به اینکه از هشتم تا هجدهم برنامه‌های سومین سالگرد شهید سلیمانی در سه نقط از شهر کرمان شامل بیت الزهرا(س)، مصلای و گلزار شهدا برگزار می‌شود، افزود: در این دهه هر روز در گلزار شهدای کرمان در سه وعده زمانی برنامه در سطح ملی برگزار خواهد شد.
سردار محمدعلی نظری با اشاره به اینکه پنج برنامه در سطح ملی نیز در مصلای امام علی(ع) شهر کرمان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود، ادامه داد: در آخرین روز (هجدهم دی) اجلاسیه نهایی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طی ۲ ماه جلسات بی‌شماری در کمیته‌های برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شده است، بیان کرد: امسال در شهرستان‌ها تمرکز برنامه‌های سومین سالگرد شهید سلیمانی نسبت به پارسال بالاتر است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر لزوم آمادگی کامل فرمانداران برای ایام سالگرد بیان کرد: از فرمانداران شهرستان ها درخواست داریم برنامه های دهه مقاومت را قوی برگزار کنند و در طول این ۱۰ روز برنامه داشته باشند زیرا از خارج از استان زائر زیاد داریم.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر اسکان مردمی بخش زیادی از برنامه‌های سومین سالگرد مردمی است، گفت: مردم خودشان در این برنامه‌ها کار تبیینی و محتوایی انجام می دهند.

نظری با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در لایه اول ۲۰ هزار نفر در روز زائر داشته باشیم، ادامه داد: در این سطح پیش‌بینی ظرفیت‌های مردمی، حسینیه‌ها، مساجد و مدارس در اختیار خواهد بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در صورت افزایش شمار زائران مکان های دیگر برای اسکان در شهر کرمان و نیز شهرهای اطراف پیش بینی خواهد شد.

وی گفت: به پاسداشت حماسه ۱۷ دی ماه (مراسم تشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی)، پیاده‌روی مردمی در روز ۱۳ دی ماه سالروز شهادت ایشان از میدان شهدا تا گلزار بین‌المللی شهدای کرمان برگزار می شود.

خدمت‌رسانی ۱۰۰ درصدی

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این نشست افزود: برای سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تمامی دستگاههای خدمت‌رسان استان در آماده‌باش کامل و آماده خدمت‌رسانی ۱۰۰ درصدی هستند.

به گزارش در این نشست بیان شد که اپلیکیشن “دیار مرد میدان” برای اسکان زائران توسط ستاد مردمی سالگرد شهید سلیمانی طراحی و به استانداری‌های سراسر کشور معرفی شده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا